چهارشنبه / ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۵:۲۵
سرویس : ماشین آلات صنایع غذایی
کد خبر : ۷۵۷۲۷
گزارشگر : ۳۵۱۴
فودنا
سرویس ماشین آلات صنایع غذایی
مدیرعامل ماشین سازی یادگاری در گفت:

نمایشگاه ISM با 85% بازدیدکنندگان غیرآلمانی رویکرد جهانی دارد

علی یادگاری یکی از غرفه داران ایرانی در نمایشگاه ISM آلمان به خبرنگار اعزامی فودنا گفت: این رویداد بزرگ صنعت شیرینی و شکلات با 85% بازدید بازدیدکننده بین المللی به غیر از آلمان رویکرد جهانی را برای غرفه داران و بازدیدکنندگان فراهم می کند و این درحالی است که باید بگویم ما شاهد بازدیدکننده بالایی از کل جهان به غیر از آلمان هستیم و حضور در این نمایشگاه یعنی ارائه توانمندی به بازارهای بزرگ جهانی که برای ما باعث خوشحالی است که اینجا حضور داریم.

مدیرعامل ماشین سازی یادگاری در گفتگو با خبرنگار فودنا در آلمان گفت: ما همواره تلاش کردیم که خود را به سطح بالای تولیدات جهانی برسانیم، هر چند که باید بگویم هنوز با ماشین آلات آلمانی فاصله داریم اما با ماشین آلات ایتالیایی و یا اسپانیایی قابل رقابت هستیم.
مجموعه ماشین سازی یادگاری با صادرات به بیش از 24 کشور در کل جهان به دنبال کسب جایگاه و بازر جهانی است و به همین سبب در این رویدادهای معتبر جهانی بصورت جدی حضور پیدا می کنیم.
علی یادگاری در ادامه به توانمندی فعالان صنعتی ایرانی اشاره کرد و افزود: ما پتانسیل بالایی را برای حضور در بازارهای معتبر و رقابت نزدیک با صنعتگران جهانی داریم که لازم است با کمی حمایت دولتی به این هدف دست پیدا کنیم.
 
(چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶) ۱۵:۲۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها