یکشنبه / ۸ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۱:۰۰
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۷۵۶۵۲
گزارشگر : ۳۵۵۱
باشگاه خبرنگاران
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

آخرین تحولات بازار مرغ/قیمت به ۷۷۰۰ تومان رسید

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: نرخ هر کیلو مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی ۷ هزار و ۷۰۰ تومان است.

محمدعلی کمالی سروستانی مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی از ثبات نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 4 هزار و 700 تومان، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه 6 هزار و 800 و خرده فروشی 7 هزار و 700 تومان است.
وی درباه آخرین وضعیت نرخ نهاده های دامی افزود: نرخ هر کیلو ذرت با کاهش 100 ریالی، 980 تومان و سویا با کاهش 25 تومانی؛  هزار و 840 تومان  به مرغداران عرضه می شود.
کمالی سروستانی از کاهش 50 تومانی نرخ هر قطعه جوجه یکروزه در بازار  خبر داد و گفت: متوسط نرخ هر قطعه جوجه یکروزه 2 هزار و 450 تا 2 هزار و 650 تومان است که براساس توافق با انجمن جوجه یکروزه 30 درصد تولید توسط اتحادیه با نرخ هزار و 700 تومان در بورس کالا عرضه می شود که انتظار می رود با این اقدام حباب کاذب قیمت شکسته شود.
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی نرخ واقعی هر کیلو مرغ زنده را 5 هزار و 400 و مرغ آماده به طبخ برای مصرف کننده 8 هزار و 300 تومان اعلام کرد.
وی با اشاره به اینکه 110 تا 115 میلیون قطعه  در سالن های مرغ گوشتی جوجه ریزی شده است، بیان کرد: با توجه به افزایش تولید  قیمت مرغ در روزهای پایانی سال، نوسان چندانی نخواهد داشت.
کمالی سروستانی با اشاره به اینکه در عرضه مرغ شب عید کمبودی نخواهیم داشت، تصریح کرد: با توجه به روند جوجه ریزی مرغداران انتظار می‌رود که تولیدکنندگان گرفتار زیان نشوند.

(یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶) ۱۱:۰۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها