سه شنبه / ۳ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۶:۲۱
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۷۵۵۶۵
گزارشگر : ۳۵۱۶
فارس
سرویس سرویس عمومی

ابلاغ بخشنامه برگزاری نمایشگاه‌/ سیاست‌ ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای تدوین می‌شود

رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت با بیان اینکه با برگزاری نمایشگاه‌ها مخالف هستیم، گفت: به زودی بخشنامه برگزاری نمایشگاه‌ها توسط وزارت صنعت ابلاغ می‌شود.

 علی امانت در نشست هم اندیشی روسای اتاق‌های اصناف مراکز استان‌ها در محل اتاق اصناف ایران گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت متولی برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی است و برگزاری نمایشگاه‌ها باید با مجوز این وزارت‌خانه باشد. 

* وزارت صنعت مخالف برگزاری نمایشگاه است

رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت در مورد نحوه برگزاری نمایشگاه‌ها در حال تهیه مقررات جدید است و بخشنامه آن به زودی ابلاغ می‌شود.

وی با بیان اینکه ما با برگزاری نمایشگاه‌ مخالف هستیم، گفت: بخشنامه برگزاری نمایشگاه‌ها در قالب یک چارچوب مشخص با هماهنگی اتاق خواهد بود.     

امانت همچنین در مورد ایجاد فروشگاه‌‌های زنجیره‌ای و مجازی اظهار داشت: واقعیت این است که نمی‌توان از ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای جلوگیری کرد، اما سعی می‌کنیم تا تشکیل و توسعه فروشگاه‌های زنجیری به گونه‌ای مدیریت شود که کمترین آسیب را به واحدهای صنفی داشته باشند. 

* تدوین بخشنامه جدید برای ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای

وی افزود: در این چارچوب در حال تدوین بخشنامه‌ای جدید هستیم و در بخشنامه جدید سیاست‌گذاری خاصی را برای ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای در شهرهای با جمعیت کمتر از 100 هزار نفر خواهیم داشت.

انتهای پیام/ب

(سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶) ۱۶:۲۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها