شنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۶ / ۱۱:۵۵
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۷۵۴۷۳
گزارشگر : ۳۵۱۴
فودنا
سرویس شیرینی و شکلات
اخبار و گزارش تصویری را از کانال ما دنبال کنید

شمارش معکوس تا بزرگترین رویداد صنعت شیرینی و شکلات جهان

نمایشگاه شیرینی شکلات آلمان (ISM 2018) از تاریخ 8 الی 11 بهمن در مرکز نمایشگاهی کلن آلمان به عنوان بزرگترین رویداد صنعت شیرینی و شکلات کار خود را آغاز می کند

بازدیدکنندگان نمایشگاه شیرینی شکلات آلمان  (ISM 2018):
عمده ‌فروشان شیرینی، خوراکی و نوشیدنی:
فروشندگان خدمات و محصولات غذایی
تجار، و خرده فروشان
شرینی‌فروشی‌ها، قنادی‌ها، کافه‌ها، نان‌پزی‌ها
عمده ‌فروشی ملزومات نان‌پزی
عمده ‌فروشان غذای سالم
فروشگاه‌های شعبه‌ای شیرینی و شکلات
خرده‌فروشان آنلاین خوراکی
کارشناسان و متخصصان تغذیه

ism  
محصولات ارائه شده در نمایشگاه شیرینی شکلات آلمان (ISM 2018):
شکلات تلخ: گرایش مصرف‌کنندگان به مصرف شکلات تلخ باعث ایجاد تنوع و نوآوریهای بسیاری در زمینه تولید این نوع شکلات شده است که نمایشگاه ISM میزبان بسیاری از آنان می باشد.
شکلات با شکر کمتر: توجه روز افزون مصرف‌کنندگان به مسایل تغذیه‌ای و سلامتی، تولیدکنندگان محصولات شکلاتی را بر آن داشته است تا در راستای نیاز افراد، اقدام به تولید محصولات سالم تر نمایند. کاهش میزان شکر در فرآورده های شکلاتی از جمله این اقدامات است.
شکلات با امگا ۳با منشاء گیاهی: اهمیت نقش تغذیه‌ای امگا ۳، تولیدکنندگان محصولات شکلاتی را بر آن داشته است تا از این ماده مهم در فرآورده‌های شکلاتی استفاده نمایند. مضاف بر اینکه چون این نوع امگا ۳ منشاء گیاهی دارد، طعم جانبی در محصول ایجاد نمی کند.
اسنک بار: اسنک بارهای با ارزش تغذیه ای خاص، بویژه پروتئین بارها از جمله محصولاتی هستند که مصرف آنها روز به روز در بین افراد مختلف گسترش می‌یابد. تامین بخش قابل ملاحظه‌ای از نیازهای تغذیه ای یک فرد با مصرف این بارها، تولیدکنندگان را به ایجاد تنوع و نوآوری در زمینه تولید این دست از محصولات وا داشته است.
ویفر: انواع ویفر در اندازه‌ها و بسته‌بندی‌های متنوع در نمایشگاه عرضه می شود. از نکات جالب در ارتباط با ویفرها نیز می توان به تمایل تولید کنندگان به تولید ویفرهای با اندازه های کوچکتر از حد معمول و یا بزرگتر از حد معمول اشاره داشت.
بیسکوئیت: توجه روز افزون به امر سلامت و نقش تغذیه در آن، تولید کنندگان بیسکوئیت را به سمت تولید انواع بیسکوئیت‌های Functional، Multi cereals، High fiber و انواع دیگر بیسکوئیت‌های سالم سوق داده است.
آدامس و آبنبات

اخبار و اطلاعات لحظه به لحظه نمایشگاه را از کانال تخصصی صنعت نمایشگاهی فودنا دنبال کنید
https://t.me/foodex1

 

(شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶) ۱۱:۵۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها