چهارشنبه / ۲۰ دی ۱۳۹۶ / ۱۳:۳۷
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۷۵۲۵۸
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس سرویس عمومی

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام تغییر کرد

با دستور حجتی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام تغییر کرد و حمید ورناصری از امروز به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت فعالیت خود را آغاز می‌کند.

طی دو ماه اخیر قیمت نهاده‌های دامی ازجمله سویا و ذرت افزایش ۳۰ تا ۵۰ درصدی داشت به‌طوری‌که فشار زیادی بر تولیدکنندگان دام و طیور وارد کرد. این در حالی است که نهاده‌های دامی با ارز مبادله‌ای وارد شده و افزایش قیمت دلار نمی‌توانست تأثیری بر قیمت نهاده‌های دامی داشته باشد.

شرکت پشتیبانی امور دام به‌عنوان یکی از شرکت‌های دولتی وظیفه تنظیم بازار نهاده‌های دامی و مرغ و گوشت را دارد که به نظر می‌رسد در این حوزه طی چند ماه اخیر، آن‌طور که باید و شاید در این حوزه وارد عمل نشده است.

پیش از این محمد ولی مدیرعاملی شرکت پشتیبانی امور دام برعهده داشت و از امروز حمید ورناصری مدیرعامل سابق شرکت نهاده‌های دامی جاهد به‌عنوان یکی از شرکت‌های تأمین‌کننده وزارت جهاد کشاورزی جایگزین این فرد شده است. شرکت جاهد واردات بعضی محصولات کشاورزی مانند واردات پرتقال از ترکیه، واردات سویا و ذرت و کنجاله و امثال آن را بر عهده داشته است.

هم‌اکنون مراسم تودیع و معارفه این دو مدیر در شرکت پشتیبانی امور دام با حضور معاونان وزیر جهاد کشاورزی در حال برگزاری است.

(چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶) ۱۳:۳۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها