پنج شنبه / ۱۴ دی ۱۳۹۶ / ۰۸:۱۸
سرویس : خشکبار، حبوبات و تنقلات
کد خبر : ۷۵۱۳۴
گزارشگر : ۱۰۴۳
سرویس خشکبار، حبوبات و تنقلات

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار آغاز به کار کرد

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار و صنایع وابسته از 13 تا 16دی ماه با حضور ده‌ها شرکت و واحد تولیدی و همچنین شرکت‌های بزرگ صادراتی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار علاوه بر عرضه و ارائه انواع خشکبار و آجیل و میوه‌های خشک؛ جدیدترین دستگاه ها، تجهیزات و صنایع مختلف مربوط به فرآوری و بسته بندی‌های صادراتی خشکبار نیز به نمایش گذاشته می‌شود.
در این نمایشگاه همچنین؛ تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان آجیل و خشکبار، شرکت ها، کارخانه‌ها و کارگاه‌های بسته بندی خشکبار، واحد‌ها و کارگاه‌های پوستگیری، بودادن، شرکت‌های پاستوریزه کردن خشکبار، واحد‌های درجه بندی، خلال و پودر کردن خشکبار، شرکت ها، کارخانه‌ها و کارگاه‌های فرآوری میوه و سبزیجات خشک، زرشک وعناب، زعفران، چای و قهوه، ادویه و چاشنی و واحد‌های تولیدی و صادراتی حبوبات، غلات، برنج، ذرت و گندم؛  جدیدترین صنایع، تولیدات و خدمات خود را ارائه خواهند کرد.
در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک؛ صنایع تبدیلی و جنبی خشکبار، نهاد‌های کشاورزی (کود، بذر، سم)، شرکت‌های دانش بنیان، شرکت‌های بازرگانی و انجمن‌ها و تشکل‌های وابسته هم حضور خواهند داشت و کالا‌ها و خدمات خود را در معرض دید علاقمندان قرار می‌دهند.
 این نمایشگاه با هدف توسعه و افزایش تولید خشکبار کشور، یافتن بازار‌های جدید صادراتی، افزایش صادرات، آشنائی با صنایع نو و تجهیزات تبدیلی، فرآوری و بسته بندی خشکبار، اشتغالزائی و توجه مسئولان به این صنعت؛ برگزار می‌شود.
 پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک و صنایع وابسته فرصتی است تا علاوه بر شناسایی و معرفی توانمندی‌های این صنایع، زمینه‌های ایجاد و تبدیل و استمرار این نمایشگاه به کانون صنعت خشکبار منطقه، فراهم شود.
 این نمایشگاه خشکبار با مشارکت سازمان توسعه تجارت ایران، شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، انجمن پسته ایران، اتاق‌های بازرگانی و انجمن‌ها و اتحادیه‌های خشکبار در مساحتی بالغ بر ۶۰۰۰ متر مربع و  با رویکرد تجاری و معرفی فرصت‌های صادراتی صنعت خشکبار کشور برپا می‌شود.
 سال گذشته نیز با حضور بیش از ۱۱۰ شرکت مطرح از سراسر کشور برگزار شد و در آن هیئت‌های تجار و بازرگانی و خریدارانی از ۲۸ کشور جهان حضور یافتند.
 در حال حاضر سالانه بیش از ۲ میلیارد دلار خشکبار از ایران به کشور‌های مختلف صادر می‌شود. انواع خشکبار ایران به بیش از ۵۰ کشور جهان صادر می‌شود که برخی از این کشور‌ها عبارتند از: آلمان، آمریکا، فرانسه، انگلستان، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، نروژ، پرتغال، کشور‌های حوزه خلیج فارس از جمله قطر، امارات متحده عربی، کویت، کشور‌های آسیائی چین، کره جنوبی، ژاپن، استرالیا، روسیه و .... است. /باشگاه خبرنگاران

(پنج شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶) ۰۸:۱۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها