چهارشنبه / ۶ دی ۱۳۹۶ / ۱۷:۲۱
سرویس : صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی
کد خبر : ۷۵۰۰۴
گزارشگر : ۱۰۴۳
سرویس صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی

قوام ودوام شهرک های صنعتی به بخش خصوصی است

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم، توسعه و قوام شهرک های صنعتی را مستلزم حضور و فعالیت جدی بخش خصوصی در بخش تولید و صنعت عنوان کرد.

امیر طیبی نژاد اظهارداشت: تمام تلاش سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی ایران و شرکت استانی در قم، ایجاد فضا و بستر مناسب برای تولید و به افزایش سطح فعالیت واحدهای تولیدی است.
وی با بیان اینکه با پیگیری های صورت گرفته خوشبختانه شهرک های صنعتی قم از زیرساخت های مناسبی برخوردار هستند گفت: با اقدامات صورت گرفت هطی سالهای گذشته و با حمایت های مسوولان ارشد استان، توانستیم بخشی از نیازهای زیرساختی شهرک ها و نواحی صنعتی قم را تامین کنیم ولی برای تامین نیازها و رفع مشکلات راه بلندی را در پیش داریم.
طیبی نژاد با بیان اینکه زیرساخت های موجود فقط پاسخگوی نیاز امروز است، توضیح داد: با شیب تندی که سرمایه گذاری در قم به خود گرفته و افزایش حجم تولیدات و فعالسازی واحدهای راکد و از سوی دیگر بالا رفتن ظرفیت فعالیت واحدهای نیمه فعال در آینده ای نه چندان دور نیاز واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی در قم بشدت افزایش خواهد یافت.
وی اضافه کرد: استاندار قم نیز بارها تاکید کرد هاست که حرکت و سرعت دستگاه های خدمت رسان به بخش صنعت و تولید به میزان سرعت سرمایه گذاری در استان قم نرسد قطعا با مشکلاتی روبرو می شویم.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم حمایت های استانی وملی از توسعه زیرساخت ها را امری اجتناب ناپذیر دانست و تاکید کرد: تامین زیرساخت ها و توسعه شهرک های صنعتی از منابع داخلی شرکت شهرک های صنعتی تامین می شود که در این بخش با محدودیت جدی روبرو هستیم و در برای ایجاد شتاب لازم تامین زیرساخت ها متناسب با شیب سرمایه گذاری در استان نیازمند نگاه های بلند و توسعه ای دستگا ه های خدمت رسان به تولید و اشتغال هستیم.
طیبی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود به سیاست های این شرکت برای کاهش هزینه های تولید در واحدهای صنعتی اشاره و تصریح کرد: با اجرای برنامه های راهبردی و اجرایی مختلف در خوشه های کسب وکار مانند خریدهای مشترک و تشکیل کنسرسیوم های فروش، بالا بردن میزان حجم تولید و ورود به بازارهای خارجی بدنبال آن هستیم تا با مشاوره و هم افزایی لازم در بین فعالان صنایع کوچک ومتوسط استان شاهد کاهش هزینه تمام شده کالا باشیم. / روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم

(چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶) ۱۷:۲۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها