چهارشنبه / ۲۲ آذر ۱۳۹۶ / ۲۰:۲۲
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۷۴۷۱۸
گزارشگر : ۱۰۴۳
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
معاون وزیر جهاد کشاورزی:

نهاده های دامی با قیمت مناسب از سوی شرکت پشتیبانی امور دام عرضه می شود

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی گفت: در ابلاغی به شرکت پشتیبانی امور دام، نهاده های دامی بدون واسطه، به هر اندازه و با قیمت مناسب در اختیار تشکل ها قرار می گیرد.

علی اکبر مهرفرد درباره علت افزایش قیمت نهاده های دامی و به تبع آن بالا رفتن قیمت مرغ و تخم مرغ گفت: بالا رفتن قیمت ارز و تغییر قیمت جهانی برخی کالاها محدودیت های در پی داشته که موجب افزایش قیمت نهاده های دامی در بازار مصرف شده است.
وی با بیان اینکه مکاتباتی با بانک مرکزی داشته ایم تا بدون محدودیت درباره نهاده های دامی ارز تخصیص داده شود، افزود: به واردکنندگان نیز ابلاغ کرده ایم که نهاده ها را با قیمت های مناسب ارایه کنند.
به گفته مهرفرد، سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان نیز به این موضوع ورود پیدا کرده اند تا این محصولات با قیمت مناسب عرضه شوند و وارد کنندگان بتوانند از این محل بخشی از هزینه های خود را تامین کنند و از محل فروش نیز درصدی سود ببرند.
وی تصریح کرد: به شرکت های مباشر از جمله شرکت پشتیبانی امور دام نیز ابلاغ کرده ایم تا بدون واسطه و به میزان لازم نهاده در اختیار تشکل های تولیدکننده قرار دهند تا قیمتها در بازار به تعادل برسد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: اگر دلایل افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ منطقی باشد، سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان روی قیمت ها تجدید نظر خواهند کرد. /ایرنا

(چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶) ۲۰:۲۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها