چهارشنبه / ۲۲ آذر ۱۳۹۶ / ۱۲:۵۸
سرویس : صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی
کد خبر : ۷۴۷۱۱
گزارشگر : ۱۰۴۳
سرویس صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی

برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته، از بزرگترین رویداد نمایشگاهی صنعت چاپ در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته که یکی از بزرگترین رویداد نمایشگاهی صنعت چاپ در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود، امروز 22 آذرماه با حضور مقام های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران گشایش یافت.
هدف از برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ، ارائه جدیدترین خدمات و محصولات در جهت حمایت از تولید داخل، حمایت از صنایع داخلی و انتقال دانش و تکنولوژی است.
در این نمایشگاه بزرگ بیش از ۶۵۰ شرکت کننده داخلی و خارجی و ۱۲ کشور خارجی حضور دارند. ۴۵۰ شرکت داخلی و ۲۰۰ شرکت خارجی، از کشور‌های ایتالیا، سوئد، انگلیس، سوییس، اسپانیا، آلمان، چین، ترکیه، کره جنوبی، هند، اتریش و ژاپن حضور  دارند و در کنار شرکت‌های ایرانی تولیدات خودشان را ارائه کرده اند.
شرکت‌های داخلی و خارجی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته؛ جدیدترین و نوین‌ترین دستگاه‌های چاپ، دستگاه‌های بسته بندی، دستگاه‌ها و تجهیزات کد گذاری، دستگاه‌های پلمپ صادراتی و کالا‌ها و اجناس مخصوص بسته‌های داخلی و صادراتی را به نمایش می‌گذارند. این شرکت‌ها همچنین روش‌های نوین بسته بندی کالا برای جذب مخاطبان و بازار‌های صادراتی را نیز به نمایش گذاشتند.
براساس این گزارش، این نمایشگاه  از امروز 22 تا ۲۵ آذرماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است. /باشگاه خبرنگاران


(چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶) ۱۲:۵۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها