سه شنبه / ۲۱ آذر ۱۳۹۶ / ۱۴:۰۲
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۷۴۶۸۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

گردهمایی بزرگ تولیدکنندگان خشکبار و آجیل

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک و صنایع وابسته((IRANNUTEX2018 از تاریخ ۱3لغایت16دی¬ماه با حضور ده ها شرکت و واحد تولیدی و فرآوری و همچنین شرکت های بزرگ صادراتی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی هران برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه علاوه بر عرضه و ارائه انواع خشکبار و آجیل و میوه های خشک؛ نوین ترین دستگاه ها، تجهیزات و صنایع مختلف مربوط به فرآوری و بسته بندی های صادراتی خشکبار نیز به نمایش گذاشته می شود.

در این نمایشگاه همچنین؛ تولید کنندگان و توزیع کنندگان آجیل و خشکبار، شرکت ها، کارخانه ها و کارگاه های بسته بندی خشکبار، واحد ها و کارگاه های پوستگیری، بودادن، شرکت های پاستوریزه کردن خشکبار، واحد های درجه بندی، خلال و پودر کردن خشکبار، شرکت ها، کارخانه ها و کارگاه های فرآوری میوه و سبزیجات خشک، زرشک وعناب، زعفران، چای و قهوه، ادویه و چاشنی و واحد های تولیدی و صادراتی حبوبات، غلات، برنج، ذرت و گندم نوین ترین و جدیدترین صنایع، تولیدات و خدمات خود را ارائه خواهند کرد.

در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک: صنایع تبدیلی و جنبی خشکبار،نهاد های کشاورزی (کود ، بذر ، سم )،شرکت های دانش بنیان،شرکت های بازرگانی و انجمن ها و تشکل های وابسته هم حضور خواهند داشت و کالاها و خدمات خود را در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

این نمایشگاه با هدف توسعه و افزایش تولید خشکبار کشور، یافتن بازارهای جدید صادراتی، افزایش صادرات، آشنائی با نوین ترین صنایع و تجهیزات تبدیلی،فرآوری و بسته بندی خشکبار ، اشتغالزائی و توجه مسئولان به این صنعت؛ برگزار می شود.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک و صنایع وابستهفرصتی است تا علاوه بر شناسایی و معرفی توانمندی های این صنایع ، زمینه های ایجاد و تبدیل و استمرار این نمایشگاه به کانون صنعت خشکبار منطقه، فراهم شود.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک و صنایع وابسته از سوی شرکت مشاوران نمایشگاهی سایا نمای پارسیان و با مشارکت سازمان توسعه تجارت ایران ، شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی تهران ،معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، انجمن پسته ایران،اتاق های بازرگانی و انجمن ها و اتحادیه های خکشبار در مساحتی بالغ بر 6000 متر مربع برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه کهبارویکردتجاریومعرفیفرصتهایصادراتیصنعتخشکبارکشوربرپامی شود، سال گذشته نیز با حضور بیش از 110 شرکتمطرحازسراسرکشوربرگزار شد و در آن هیئتهایتجار و بازرگانیوخریدارانیاز 28کشورجهانحضور یافتند.

پنجمین نمایشگاه بین المللی خشکبار، آجیل، میوه های خشک و صنایع وابسته تهران در سایت رسمی اتحادیه جهانی خشکبار INC و مجله اختصاصی و جهانی CLIPPER که از نشریات پر تیراژ جهانی در زمینه تخصصی خشکبار است، انعکاس یافته است

در کشورمان سالانه حدود دویست هزار تن پسته ، صد و شصت هزار تن کشمش صد و پنجاه هزار تن مغز گردو، یک میلیون و دویست هزار تن خرما ،سی و پنج تن انجیر، پنجاه هزار تن بادام درختی ، سیصد و سی تن لوبیا ، نود هزار تن عدس،سیصد هزار تن نخود و دویست و هفتاد تن زعفران تولید می شود.

در حال حاضر سالانه بیش از ۲ میلیارد دلار خشکبار از ایران به کشورهای مختلف صادر می شود. انواع خشکبار ایران به بیش از ۵۰ کشور جهان صادر می شود که برخی از این کشورها عبارتند از آلمان ،آمریکا، فرانسه، انگلستان، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، نروژ، پرتغال، کشورهای حوزه خلیج فارس ازجمله قطر، امارات متحده عربی،کویت، کشورهای آسیائی چین ،کره جنوبی، ژاپن، استرالیا ،روسیه و غیره.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر این نمایشگاه با شماره تلفن های 36633939-031 و 25917730-021 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند ویا به سایت www.irannutex.ir مراجعه نمایند.

(سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶) ۱۴:۰۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها