دوشنبه / ۲۰ آذر ۱۳۹۶ / ۱۱:۳۳
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۷۴۶۴۳
گزارشگر : ۱۰۴۳
سرویس شیرینی و شکلات
رئیس اتحادیه شیرینی‌سازان مشهد:

افزایش قیمت در شیرینی نداریم/ شهروندان برای حفظ سلامتی خود از قنادی‌ها خرید کنند

رئیس اتحادیه شیرینی‌سازان مشهد با بیان اینکه در شب یلدا افزایش قیمت در فروش شیرینی نداریم، گفت: شهروندان برای حفظ سلامت خود از قنادی‌های مجاز خرید کنند.

محمد فرزانی اظهار کرد: در صنف اتحادیه شیرینی‌سازان افزایش قیمت نداریم و شهروندان می‌توانند در شب یلدا با توجه به قیمت‌های موجود، شیرینی خرید کنند.
وی افزود: با توجه به اینکه شب یلدا در طول سال فقط یک شب است شهروندان بیشتر ترجیح می‌دهند که شیرینی تر خریداری کنند.
رئیس اتحادیه شیرینی‌سازان و بستنی‌سازان مشهد، ادامه داد: برای رفاه حال شهروندان ما در قنادی‌ها فروش آجیل هم قرار داده ایم که بتوانند برای شب یلدا از یک مکان شیرینی و آجیل خود را تهیه کنند.
فرزانی توصیه کرد: شهروندان بهتر است برای حفظ سلامت خود و خانواده‌ خود فقط از واحدهای مجاز قنادی خرید کنند، زیرا برخی از صنوف اعم از نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها و برخی از صنف‌های دیگر اقدام به فروش شیرینی می‌کنند و مشخص نیست شیرینی‌ها را از کجا تهیه می‌کنند.
وی با توجه به بازرسی‌ها بیان کرد: همه روزه در 13 منطقه به ویژه در این روزها که شب یلدا نزدیک است نظارت‌ها با دقت بیشتری انجام می‌شود و با متخلفان با طی مراحل قانونی برخورد می‌شود.
فرزانی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند با مشاهده تخلف، شکایات و انتقادات در ساعات اداری با شماره‌های 37232947 و 37256728 تماس حاصل کنند. /فارس

(دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶) ۱۱:۳۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها