دوشنبه / ۲۹ آبان ۱۳۹۶ / ۱۱:۲۳
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۷۴۴۷۹
گزارشگر : ۱۰۴۳
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای
رئیس اتحادیه نانوایان سنتی:

قیمت نان قطعا افزایش می‌یابد/ آرد و گندم گران نمی‌شود

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی اعلام کرد که بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار قیمت انواع نان قطعاً افزایش پیدا می‌کند اما در ادامه تصمیم‌گیری‌هایی که در راستای طرح یکسان سازی گندم، آرد و نان نیز اجرایی خواهد شد، نانوایان نگران گرانی آرد نباشند.

قاسم زراعتکار اظهار کرد: با توجه به اینکه قیمت نان طی سه سال گذشته افزایش پیدا نکرده است، مصوبه کارگروه تنظیم بازار در زمینه افزایش ۱۵ درصدی قیمت قطعا اجرایی خواهد شد که البته مسکن موقت برای نانوایی‌ها خواهد بود تا کارگران حرفه‌های خود را از دست ندهند و بتوانند چراغ نانوایی‌هایشان را روشن نگه دارند.
وی افزود: قیمت گندم و آرد هیچ تغییری نسبت به گذشته نخواهد کرد؛ بنابراین نانوایی‌ها نباید نگران این مسئله باشند و افزایش قیمت نان بدون تغییر قیمت آرد و وزن چانه نان اعمال می‌شود.
رئیس اتحادیه نانوایان سنتی با بیان اینکه قیمت انواع نان در تهران به اتاق اصناف و در استان های دیگر به فرمانداری‌ها و استانداری‌ها واگذار شده است، ادامه داد: قیمت آرد برای انواع نان بسته به درصد مشخص شده، متفاوت است. هر کیلوگرم آرد برای نان بربری ۸۱۵ تومان، برای نان تافتون ۸۱۰ تومان و برای نان سنگک حدود ۷۹۴ تومان است که هیچگونه تغییر قیمتی در این زمینه اعمال نخواهد شد و قیمت گندم نیز برای خبازی ها همان کیلویی ۶۶۵ تومان خواهد بود. /ایسنا


(دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶) ۱۱:۲۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها