یکشنبه / ۲۸ آبان ۱۳۹۶ / ۱۸:۰۸
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۷۴۴۶۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی

توزیع شیر مدارس در هاله ای از ابهام

باکری در خصوص توزیع شیر در مدارس از اول آذر ماه، گفت: تاکنون ستاد تنظیم بازار مصوبه‌ای مبنی بر توزیع شیر به انجمن ابلاغ نکرده است.

رضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی ، در پاسخ به این سوال کهتوزیع شیر در مدارس از اول آذر ماه کلید می خورد یا خیر، اظهار کرد: تا کنون ستاد تنظیم بازار مصوبه ای مبنی بر توزیع شیر در مدارس به این انجمن ابلاغ نکرده است.

 وی با اشاره به اینکه انجمن آمادگی خود برای تامین 90 نوبت توزیع شیرمدارس را به سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد، افزود: هیات وزیران برای اجرای این طرح بودجه ای بالغ بر 200 میلیارد تومان در نظر گرفته است.

 به گفته باکری آموزش و پرورش حدود 180 میلیارد تومان بابت توزیع شیر مدارس سال گذشته به کارخانه های لبنی بدهکار است.

 دبیر انجمن صنایع لبنی با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار ممکن است تمهیداتی برای توزیع شیر مدارس از ابتدای آذر پیش بینی کرده باشد، بیان کرد:  انجمن تا کنون نامه ای مبنی برچگونگی سیر مکانیزم توزیع 90 نوبت شیر مدارس از سوی ستاد تنظیم بازار دریافت نکرده است.

 وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به امضای سند همکاری مشترک ایران و اتحادیه اروپا  در زمینه صنایع لبنی، تصریح کرد: در زمینه انتقال تجربیات و تبادلات علمی و تجربی در زمینه ارتقای کیفی شیرخام و مطابقت با استاندارهای محصولات لبنی، میان انجمن صنایع لبنی و اتحادیه اروپا، قراردادی به امضا رسید.

 به گفته باکری انتقال تجربیات اتحادیه اروپا در زمینه افزایش  سرانه  مصرف سالانه خانوار یکی دیگر از محورهای تفاهم نامه است.

(یکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶) ۱۸:۰۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها