شنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۶ / ۰۹:۳۴
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۷۴۴۲۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
از سوی سازمان دامپزشکی کشور انجام می شود؛

ارسال اقلام مورد نیاز دامپزشکی به مناطق زلزله زده

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور از ارسال اقلام مورد نیاز دامپزشکی به مناطق آسیب دیده از زلزله استان کرمانشاه خبر داد.

محمدرضا مومنی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور در بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اظهار داشت: حسب دستور ریاست سازمان دامپزشکی و برای بررسی وضعیت این مناطق و تسریع در مدیریت بحران صورت گرفته در این مناطق حضور یافتم.
وی با بیان اینکه اقدامات اولیه از سوی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه انجام شده است، افزود: استان های معین همچون کردستان، ایلام، همدان و خوزستان برای ارسال کمک های مورد نیاز اعلام آمادگی کرده اند و حتی استان ایلام اکیپ های خود را به این منطقه اعزام کرده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به احتمال شیوع بیماری های قابل انتقال به انسان در این مناطق تصریح کرد: انشاءالله این درگیری و مشکلات با تسهیل بحث دفن بهداشتی لاشه دام ها و ضدعفونی و سم پاشی مرتفع گردد.
وی در مورد تلفات احتمالی نیز گفت: فعلا اقدامات درمانی و بهداشتی – قرنطینه ای در اولویت است و پس از انجام این اقدامات کار گزارش گیری تلفات و خسارات هم انجام خواهد شد.
این مقام مسئول در مورد اقدامات و برنامه‌های سازمان دامپزشکی کشور برای مدیریت این بحران نیز بیان داشت: ما در سازمان بحث مدیریت بحران را همیشه مورد توجه داریم و تاکنون نیز با استان کرمانشاه همراهی کرده ایم، استانهای معین هم آمادگی کامل برای کمک دارند و نیازها و اقلام اولیه مورد نیاز نیز در حال ارسال است و در حال پیگیری برای ارسال اقلام موردنیاز پست های دامپزشکی هستیم. /ایلنا

(شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶) ۰۹:۳۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها