سه شنبه / ۲۳ آبان ۱۳۹۶ / ۰۹:۵۷
سرویس : صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی
کد خبر : ۷۴۳۵۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی

کسب رتبه نخست شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در ضمانت‌نامه‌های صنعتی درکل کشور

شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در شش ماهه نخست امسال از لحاظ ارزش اعتبارات و تعداد ضمانت‌نامه‌های صنعتی در کشور رتبه نخست را کسب کرد.

مسعود مهدی‌زاده مقدم اظهار داشت: با توجه به گزارش اخذ شده از صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک، شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در بین 31 استان کشور چه به لحاظ ارزش اعتبارات با مبلغ 140 میلیارد ریال و چه از لحاظ عددی با 17 عدد ضمانت‌نامه صنعتی استان پیشتاز در کشور قرار گرفت.
وی ادامه داد: کمک به توسعه صنایع کوچک از طریق تضمین حداکثر 70 درصد و در مناطق کمتر توسعه یافته تا 85 درصد، اصل و سود تسهیلات اعطایی بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری به واحدهای صنعتی کوچک از وظایف اصلی و ماموریت صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی متذکر شد: در سبد آماری توانسته‌ایم 14 درصد از ضمانت‌نامه‌های صادره صندوق ضمانت در سطح کشور در شش ماهه نخست سال را به استان اختصاص دهیم که این آمار خوب و قابل قبولی است و امیدواریم تا پایان سال به همین روند ادامه دهیم و بتوانیم بیشتر از گذشته به صنعتگران کمک کنیم.
مهدی‌زاده‌مقدم تأکید کرد: با توجه به اینکه صنایع خرد، کوچک و متوسط آسیب‌پذیری بیشتری نسبت به صنایع بزرگ دارند تلاش ما بیشتر در راستای این صنایع و واحدهای نوپای مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است تا برای حل مشکل سرمایه در گردش این واحدها با حمایت‌های صندوق ضمانت مبلغ‌های آنان مصوب و جهت صدور ضمانت نامه‌ها اقدام شود.
وی ضمن اشاره به اینکه حوزه صنعت خراسان رضوی بیش از بیش باید تقویت شود، یادآور شد: معتقدهستم ضمانت نامه‌ها در سه حوزه ایجادی، سرمایه در گردش و توسعه کمک شایانی در حوزه صنعت استان داشته است و به رشد اقتصادی صاحبان صنایع منجر شده است. / روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی  

(سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶) ۰۹:۵۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها