سه شنبه / ۲۳ آبان ۱۳۹۶ / ۰۹:۵۴
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۷۴۳۴۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

تاسیس صندوق ملی حمایت از صنعت خوراک دام و طیور در انتظار سهم دولت

مدیرعامل شرکت تعاونی تامین نیاز کارخانجات تولیدی خوراک دام، طیور و آبزیان مازندران گفت: تاکنون دولت سهم خود را به صندوق ملی حمایت از صنعت خوراک دام و طیورپرداخت نکرده بنابراین ماهیت صندوق هنوز به فعلیت نرسیده است.

حسین کیهانی در گفت وگو با فودنا  از تاسیس صندوق ملی حمایت از صنعت خوراک دام و طیور کشور خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته از طریق وزارت جهاد کشاورزی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مجوز تاسیس صندوق حمایت از صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان دریافت شد.
وی با بیان اینکه در صندوق ملی حمایت از صنعت خوراک دام و طیور کشور سهم بخش خصوصی 49 درصد از سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: تاکنون دولت سهم خود را در این صندوق پرداخت نکرده است بنابراین ماهیت صندوق هنوز به فعلیت نرسیده است.
مدیرعامل شرکت تعاونی تامین نیاز کارخانجات تولیدی خوراک دام، طیور و آبزیان مازندران با بیان اینکه دو سال از موافقت ایجاد صندوق ملی حمایت از صنعت خوراک دام و طیور کشور می گذرد، خاطرنشان کرد: در این مدت دولت سهم خود را پرداخت نکرده است.
وی با بیان اینکه آغاز به کار این صندوق به طور قطع در فعالیت تولیدکنندگان خوراک دام، طیور و آبزیان تاثیرگذار خواهد بود، اظهار کرد: امیدواریم دولت در آغاز به کار این صندوق نگاه جدی و مصمم تری داشته باشد.

(سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶) ۰۹:۵۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها