سه شنبه / ۱۶ آبان ۱۳۹۶ / ۱۰:۰۸
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۷۴۲۴۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

کشف قیمت ۵۵ قلم میوه و و تره بار در میدان مرکزی تهران+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران کشف و رعایت آن به مدت یک هفته برای کلیه فروشندگان الزامی شد.

قیمت انواع میوه و تره‌بار در میدان مرکزی میوه و بار تهران کشف و رعایت آن برای  تمامی فروشندگان این مرکز به مدت یک هفته در فاصله زمانی 15 آبان ( امروز) تا 21 آبان سال جاری الزامی شد.  

در نامه‌ای که به این منظور توسط مسئولان و کارشناسان بازرسی میدان میوه وتره‌بار، اتحادیه بارفروشان، فروشندگان میوه  تره‌بار و  وزارت جهاد کشاورزی تهیه‌ شده، آمده است:

«قیمت‌های عمده فروشی فوق به منظور نظارت و کنترل قیمت عمده و خرده‌فروشی رصد و تعیین شده است و به منزله خرید از تولیدکننده نیست.

قیمت‌های مذکور بر اساس استعلام روزانه از بارفروشان متعدد میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران و اعمال نظر کارشناسان اتحادیه بارفروشان جهاد کشاورزی و اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران کشف شده و به تایید واحدهای بازرسی و نظارت اصناف میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران رسیده است.

نرخ‌های اعلام شده باید از سوی تمامی فروشندگان عمده (صاحبان حجره و همکاران صنفی) رعایت و در فاکتور فروش نیز معتبر درج شود. فروشندگان باید فاکتور سربرگ‌دار با درج قیمت واقعی) به نام صاحب حجره پس از مهر و امضا به خریدار تحویل نمایند.

بارفروشان و میوه‌فروشان می‌توانند برای دریافت نرخنامه با استعلام قیمت با اتحادیه متبوع خود ارتباط برقرار کنند.

نرخ ممتاز مربوط به میوه ه و تره بار دست چین و لوکس است.»

(سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶) ۱۰:۰۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها