شنبه / ۱۳ آبان ۱۳۹۶ / ۰۸:۵۴
سرویس : صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی
کد خبر : ۷۴۱۶۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران:

متناسب با ظرفیت‌ واحدها، در شهرک‌های صنعتی زمین واگذار می‌کنیم

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: زمانی که سرمایه‌گذار از سازمان صنعت یا جهاد کشاورزی جواز تاسیس بگیرد ما متناسب با ظرفیت آن واحد صنعتی در قالب طرح مصوبی که در شهرک‌ها و استان‌ها و کشور داریم زمین واگذار می‌کنیم.

علی یزدانی در حاشیه سفر به استان کردستان در رابطه با حل مشکلات صنعتگران، اظهار کرد: زمانی که سرمایه‌گذار در قالب‌های خرد، کوچک، متوسط یا بزرگ از سازمان صنعت یا جهاد کشاورزی جواز تاسیس بگیرد ما متناسب با  ظرفیت آن واحد صنعتی در قالب طرح مصوبی که در شهرک‌ها و استان‌ها و کشور داریم زمین وگذار می‌کنیم.
وی افزود: برای شروع پروژه و سرمایه‌گذاری ٦ ماه به سرمایه‌گذاران تنفس می‌دهیم و بعضا تا یک سال آنان راهمراهی می‌کنیم
یزدانی ادامه داد: سرمایه‌گذار باید اقدام به ساخت وساز کند اما نه دیوارکشی زیرا این امر تصرف زمین است ولی آنان باید اقدام به ساخت سوله و نصب ماشین‌آلات نمایند.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: ما به سرمایه‌گذاران توصیه نمی‌کنیم که اول به دیوارکشی و ساخت ساختمان اداری بپردازند بلکه در وهله  اول به فکر ساخت سالن تولید باشند که مهم‌ترین رکن است.
یزدانی بیان کرد: یک کارگروهی را در مجموعه شهرک‌های صنعتی استان تشکیل داده‌ایم که در آن نماینده بخش خصوصی از اتاق بازرگانی یا همان خانه صنعت، نماینده استانداری و نماینده سازمان صنعت حضور دارند.
یزدانی در ادامه گفت: این کارگروه سرمایه‌گذاران را دعوت می‌کند تا اگر مانعی برای ساختن فرارویشان قرار دارد حل کنند یا اگر تصمیم به ساختن ندارند با اراده خودشان قرارداد را لغو کنند و در صورت عدم همکاری آنان را به هیئت داوران ارجاع می‌دهند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان خاطرنشان کرد: ٧٥ هکتار فاز اول از شهرک صنعتی شماره 4 سنندج می‌تواند 500 واحد را در خود جا دهد و زمانی که ٧٠ درصد از کارهای فاز اول تا 6 ماه دیگر اجرایی شود، فاز دوم را نیز شروع می‌کنیم. /فارس

(شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶) ۰۸:۵۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها