پنج شنبه / ۱۱ آبان ۱۳۹۶ / ۱۲:۰۲
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۷۴۱۳۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

۶۹ درصد مطالبات گندم کاران استان سمنان پرداخت شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از پرداخت ۶۹ درصد از مطالبات گندم کاران این استان خبر داد و گفت: در حال برنامه‌ریزی برای پرداخت مابقی بدهی به گندم کاران استان سمنان هستیم.

سید حسن میرعماد با اشاره به اینکه هم‌اکنون بیش از 43 هزار و 500 بهره‌بردار در حوزه کشاورزی استان سمنان فعال‌اند اظهار داشت: در سال گذشته تسهیلات خوبی از طریق سامانه بهین یاب به کشاورزان متقاضی استان اعطا شد.
وی با اشاره به ادامه روند اعطای تسهیلات از طریق بهین یاب به کشاورزان استان سمنان با بیان اینکه امسال بیش از یک هزار و 480 میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه بخش کشاورزی و طرح‌های ارائه‌شده در سامانه بهین یاب استان سمنان اختصاص‌یافته است افزود: تاکنون بیش از 680 پرونده اعطای تسهیلات در حوزه کشاورزی استان سمنان بررسی‌شده و تنها در نیمه نخست امسال بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان بخش کشاورزی استان سمنان اعطا شد.
به گفته وی، این میزان تسهیلات به تعداد 560 واحد تولیدی در حوزه کشاورزی استان سمنان تا پایان نیمه نخست امسال تعلق یافته است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به معضل کم‌آبی موجود در استان سمنان و لزوم مدیریت مصرف آب در حوزه کشاورزی از اجرای طرح‌های ویژه مدیریت مصرف آب در بخش کشاورزی این استان خبر داد.
میرعماد با اشاره به نحوه پرداخت مطالبات گندم کاران استان سمنان در اجرای طرح خرید تضمینی گندم اضافه کرد: تاکنون بیش از 69 درصد از مطالبات گندم کاران استان سمنان پرداخت‌شده است.
علی‌اصغر مجد فرماندار دامغان نیز با اشاره به اهمیت توسعه سیستم‌های نوین آبیاری عنوان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که تا پایان امسال بیش از 2 هزار هکتار از اراضی کشاورزی دامغان به سیستم‌های نوین آبیاری مجهز شود./ روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان

(پنج شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶) ۱۲:۰۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها