دوشنبه / ۸ آبان ۱۳۹۶ / ۱۳:۳۲
سرویس : صنعت برنج و ماکارونی
کد خبر : ۷۴۰۶۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنعت برنج و ماکارونی

واردات برنج در فصل برداشت با رانت صورت می‌گیرد/رانت واردات برنج متعلق به بخش‌های دولتی است

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی درمجلس، گفت: رانت‌های موجود در واردات برنج وابسته به بخش‌هایی است که در دولت وجود دارند که این امر توانسته وضعیت نابسمانی را ایجاد کند.

 علی وقف عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی  در خصوص واردات برنج در فصل برداشت اظهار کرد: متاسفانه برنج در فصل برداشت وارد کشور می‌شود در حالی که سال گذشته ۶۰۰ هزار تن واردات برنج داشته‌ایم وطی ماه‌های گذشته شاهد واردات حدوداً یک میلیون تن برنج به کشور بوده‌ایم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واردات برنج متاسفانه بر خلاف صراحت قانونی در فصل برداشت نیز انجام می‌شود، گفت: رانت‌هایی در واردات برنج وجود دارد که همیشه اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کرده ایم و هم اکنون نیز به این موضوع معترض هستیم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رانت‌های موجود در واردات برنج وابسته به بخش‌هایی است که در دولت وجود دارند و توانسته وضعیت نابسمانی را فراهم کردند، ادامه داد: واردات محصولات کشاورزی در فصل برداشت در خصوص محصولات مختلف وجود دارد که امیدواریم دولت، تدبیری بی اندیشد تا این واردات در فصل برداشت متوقف شود.

انتهای پیام/
(دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶) ۱۳:۳۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها