دوشنبه / ۸ آبان ۱۳۹۶ / ۱۱:۴۷
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۷۴۰۵۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای
معاون استاندار آذربایجان غربی مطرح کرد

لزوم پرداخت مطالبات گندم کاران در آذربایجان غربی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی بر لزوم پیگیری برای پرداخت مطالبات گندم کاران تاکید کرد.

نادر صفرزاده با بیان اینکه ظرفیت سیلوهای استان بیشتر از ظرفیت تولید گندم است، افزود: با توجه به اشباع شدن استان از سیلو، کارگروه استانی ساماندهی گندم، آرد و نان با احداث سیلوهای جدید مخالف است.
وی بر ضرورت نظارت دقیق و مستمر بر فعالیت سیلوها، کارخانجات آرد و واحدهای نانوایی تاکید و خاطرنشان کرد: گندم، آرد و نان با سلامت جامعه در ارتباط هستند فلذا لازم است مسئولان ذی‌ربط استانی با بازرسی‌ دقیق از فعالیت‌های مرتبط با این حوزه، با متخلفین احتمالی برخورد و سلامت جامعه را بیش از پیش تامین و تضمین کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی بر لزوم پیگیری در جهت پرداخت مانده مطالبات گندم‌کاران استان تاکید کرد و گفت: براساس اعلام جهاد کشاورزی استان، از 492 میلیارد تومان بهای گندم خریداری شده از کشاورزان استان، 247 میلیارد تومان آن تاکنون پرداخت شده و مابقی مانده است که پیگیر پرداخت مابقی مطالبات از مقامات ذیربط کشوری هستیم. / پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری آذربایجان غربی

(دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶) ۱۱:۴۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها