یکشنبه / ۷ آبان ۱۳۹۶ / ۰۹:۱۱
سرویس : صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی
کد خبر : ۷۴۰۰۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خبر داد

آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی ثامن الائمه(ع) قم

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از آغاز واگذاری زمین‌های فاز دوم قطعات واحدهای کارگاهی شهرک صنعتی ثامن الائمه(ع) در هفته جاری خبر داد.

امیر طیبی‌نژاد در این ارتباط اظهار کرد: فاز نخست واگذاری زمین 540 متر مربعی ویژه قطعات واحدهای کارگاهی شهرک صنعتی ثامن الائمه(ع) در 15 روز گذشته به اجرا گذاشته شده بود که با توجه به استقبال مناسب سرمایه گذاران و همکاری اتحادیه درودگران، به متقاضیان واگذار شد.
وی با بیان اینکه در فاز نخست 13 قطعه زمین آماده سازی شده بود تصریح کرد: در فاز دوم 24 قطعه زمین 600 متری آماده سازی شده است که به متقاضیان صنعت درودگری و فعالان کارگاه‌های چوب استان طی هفته جاری واگذار می‌شود.
طیبی‌نژاد هدف از این واگذاری را تسهیل در راه اندازی واحدهای صنایع کوچک عنوان کرد و افزود: به دنبال این هستیم تا با ایجاد زمینه‌های مناسب متقاضیان شرایط حضور مناسب سرمایه گذاران را در شهرک‌های صنعتی فراهم کنیم زیرا این اقدام کمک به افرادی است که توان مالی و امکان احداث واحد صنعتی بزرگ را ندارند.
وی با بیان اینکه برای تامین نظر متقاضیان، این شرکت در گذشته اقدام به ساخت واحدهای کارگاهی با متراژ پایین در این شهرک کرده است اضافه کرد: در حال حاضر در شهرک صنعتی ثامن الائمه(ع) امکان واگذاری زمین با متراژ بالا، واحدکارگاهی ساخته شده و آماده و همچنین زمین با قطعات زیر هزار متر ویژه ساخت واحدهای کارگاهی به متقاضیان و سرمایه گذار در این شهرک صنعتی واگذار می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم فراهم شدن تنوع واگذاری‌ها به سرمایه گذاران را در تداوم تنفیذ بخشی از اختیارات سازمان صنایع کوچک به شرکت‌های استانی ارزیابی و بیان کرد: خوشبختانه در سال جاری و در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی و تسریع در توسعه صنعت استان و رونق تولید و اشتغال بخشی از وظایف سازمانی به این شرکت واگذار شده است که می‌توان از آنها برای تنوع بخشی در ارائه خدمات به تولیدکنندگان بهره برد.
وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند برای پیش خرید به واحد متقاضیان شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم مراجعه کنند. / روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم

(یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶) ۰۹:۱۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها