شنبه / ۶ آبان ۱۳۹۶ / ۱۵:۵۲
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۷۳۹۸۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
عضو هیئت مدیره کانون صنایع غذایی:

نمایشگاه‌های تخصصی جایگزین نمایشگاه آگروفود می‌شوند/ آگروفود تبدیل به بنگاه‌داری شده است

علی شریعتی گفت: مطابق برنامه ششم توسعه نمایشگاه‌ها باید توسط اتاق‌های سه گانه برگزار شود و از حیطه سازمان توسعه و تجارت خارج شود زیرا اکنون برگزاری این نمایشگاه تبدیل به نوعی بنگاهداری شده است

علی شریعتی، عضو هیات مدیره کانون صنایع غذایی ایران  در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های این صنعت در کشور گفت: ما یک نمایشگاه کلی به نام آگروفود داریم که از زمان جنگ برگزار می‌شود و افرادی که آن را برگزار می‌کنند هیچ منصب یا فعالیتی در صنعت غذا ندارند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر کانون صنایع غذایی که یک انجمن غیر انتفاعی است 24 دبیر در حوزه‌های مختلف همچون شیرینی، شکلات، کنسرو و سایر موارد دارد تا بتواند به همه این حوزه‌ها دیدگاه تخصصی داشته باشد. همچنین نمایشگاه هایی که در این حوزه برگزار می‌شود باید برای صنعتگران این حوزه مفید باشد. در صورتی که نمایشگاه آگروفود فقط به فکر برگزاری یک شو است و شرکت‌هایی که در آن شرکت می‌کنند به دنبال نشان دادن برند خود هستند.

عضو اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد:در نمایشگاه‌های تخصصی هدف ما علاوه بر معرفی شرکت‌ها و آشنا شدن مردم با آنها، پیدا کردن بازار فروش و صادرات است. برخلاف آگرو فود شرکت‌های خارجی فقط نمی‌توانند تولیدات خودرا به فروش برسانند بلکه باید تکنولوژی خود را در این نمایشگاه ها ارائه دهند.

شریعتی گفت: ما چهاردهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات را برگزار کردیم، هشتمین نمایشگاه چای، قهوه و نوشیدنی‌ها و همچنین دومین نمایشگاه لبنیات که هرسه آن با استقبال خوب مردم مواجه شدند به طوری که دیگر شرکت‌های فعال در این حوزه‌ها در نمایشگاه آگروفود شرکت نخواهند کرد.

وی ادامه داد: مطابق برنامه ششم توسعه نمایشگاه‌ها باید توسط اتاق‌های سه گانه برگزار شود و از حیطه سازمان توسعه و تجارت خارج شود زیرا اکنون برگزاری این نمایشگاه تبدیل به نوعی بنگاهداری شده است.
(شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶) ۱۵:۵۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها