پنج شنبه / ۴ آبان ۱۳۹۶ / ۱۱:۱۶
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۷۳۹۵۲
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس سرویس عمومی

آغاز به کار «اتاق فکر تسهیل تجاری الکترونیکی» در اتاق ایران

«اتاق فکر تسهیل تجاری الکترونیکی» با حضور مدیران ارشد اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و صاحب‌نظران برجسته این حوزه، در اتاق ایران آغاز به کار کرد.

دبیرکل اتاق ایران گفت: با توجه به تحولات سریع جهانی و شرایط روز دنیا، ضرورت برنامه‌ریزی و اقدام از سوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برای تسهیل تجاری الکترونیکی احساس می‌شد؛ به همین دلیل تصمیم گرفتیم در اتاق ایران اتاق فکر تسهیل تجاری الکترونیکی را تشکیل دهیم، تا فضای فکر و تبادل نظر متخصصان در مورد محورهای تسهیل تجاری الکترونیکی، تجارت بدون کاغذ و بهینه‌سازی فرایندهای تجاری شکل گیرد و این اتاق فکر بتواند به عنوان یک موتور محرکه برای پروژه‌های اجرایی و عملیاتی عمل کند.
علیرضا اشرف گفت: در دنیای امروز، فرآیند سیاستگذاری و تصمیم‌گیری در سطوح مختلف به ساماندهی ویژه نیاز دارد. در بستر تحولات سریع جهانی، توسعه بدون استفاده وسیع از ایده‌های نو و همگام با تغییر و تحولات فناوری در دنیا موفق نخواهد بود. بنابراین استفاده از تجارب و نظر خبرگان امری مبرم و ضروری است.
اشرف افزود: تشکیل اتاق فکر تسهیل تجاری یکی از برنامه‌هایی است که قصد داریم با برگزاری منظم جلسات آن همه موانع، مشکلات، طرح‌ها و ایده‌های جدید و یافتن راه‌حل‌هایی عملی برای تسهیل تجاری از طریق الکترونیکی کردن فرایندها و اسناد تجاری و همچنین اتصال سیستمی به سامانه‌های سایر کشورها را در آن را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
(پنج شنبه ۴ آبان ۱۳۹۶) ۱۱:۱۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها