چهارشنبه / ۳ آبان ۱۳۹۶ / ۱۱:۱۸
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۷۳۹۲۵
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

نمایشگاه تخصصی کشاوری، دام، طیور کشور در اراک گشایش یافت

یازدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، دام، طیور، باغبانی ، نهاده ها و صنایع وابسته شامگاه سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی غرب کشور در اراک گشایش یافت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اراک در حاشیه گشایش این نمایشگاه  بیان کرد:
این نمایشگاه در فضایی به وسعت پنج هزار متر مربع و با حضور تولید کنندگان و شاغلان حوزه کشاورزی از استان های فارس، تهران، قزوین، آذربایجان شرقی ، همدان، خراسان رضوی و مرکزی برپا شده است.
مهدی جهانمیرزایی افزود: شرکت کنندگان در این نمایشگاه محصولاتی از قبیل صنایع وابسته کشاورزی، دام، آبزیان، نهاده ها، سموم، آبیاری و ماشین آلات خود را در 140 غرفه در معرض دید عموم قرار دادند.
وی ادامه داد: این نمایشگاه با هدف ایجاد فرصتی برای نمایش آخرین محصولات و دستاوردهای نوین عرصه کشاورزی و خدمات مربوطه و همچنین فراهم نمودن زمینه لازم برای مبادلات تخصصی و اقتصادی برگزار شده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی در اراک اظهار کرد: همزمان با این نمایشگاه، نخستین نمایشگاه برکت ویژه محصولات آرد و نان، آب و محصولات و صنایع وابسته نیز در فضایی به وسعت 2 هزار و 500 متر مربع در سالن پردیس مرکز نمایشگاهی اراک برپا شده است.
جهانمیرزایی اضافه کرد: 60 شرکت کننده کشوری در این نمایشگاه محصولات خود را از قبیل انواع نان، گیاهان دارویی، غلات، نباتات، حبوبات و شرکت های ادوات پخت نان، ماشین آلات آردسازی را از استان های کرمانشاه، آذربایجان غربي و شرقی، کردستان، اصفهان، گیلان، مازندران، تهران و مرکزی به نمایش گذاشته اند.
وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه ها تا پنجم آبان ماه جاری برپا است و علاقه مندان می توانند از ساعت 15 تا 21 از آن ها بازدید کنند.
شرکت نمایشگاه های بین المللی اراک بزرگترین مرکز نمایشگاهی غرب کشور است که 10 هزار متر مربع فضای سرپوشیده دارد. /ایرنا

(چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶) ۱۱:۱۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها