سه شنبه / ۲ آبان ۱۳۹۶ / ۱۷:۵۲
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۷۳۹۰۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

ریاست وزیر صنعت بر "کارگروه گندم، آرد و نان" مغایر "قانون انتزاع" است

رئیس بنیاد توانمندسازی گندمکاران کشور گفت: ریاست وزیر صنعت بر "کارگروه گندم، آرد و نان" مغایر "قانون انتزاع" (تمرکز وظایف بخش کشاورزی) است.

علیقلی ایمانی در واکنش به اینکه محمد شریعتمداری وزیر صنعت، رئیس کارگروه گندم، آرد و نان شده است، مدعی شد: این موضوع اتفاق خوبی برای وارداتچی‌ها به حساب می‌آید.

وی افزود: اینکه وزیر صنعت، معدن و تجارت بخواهد رئیس کارگروه گندم و آرد و نان باشد مغایر با قانون انتزاع (تمرکز وظایف بخش کشاورزی) است.

رئیس بنیاد توانمندسازی گندمکاران کشور ادامه داد: باید مشاهده شود که آیا به قانون تمرکز وظایف بخش کشاورزی اصلاحیه‌ای زده‌اند و یا چطور شده که وزیر صنعت رئیس کارگروه گندم، آرد و نان شده است.

وی تصریح کرد:در قانون انتزاع این وظیفه برعهده وزیر جهاد کشاورزی گذاشته شده است و اینکه وزارت صنعت امروز می‌خواهد مسئولیتی در این محدوده بگیرد چه معنایی دارد.

ایمانی تاکید کرد: وزارت بازرگانی حذف شد که وظایف آن به وزارت جهاد کشاورزی بیاید. حال که به خودکفایی گندم با تلاش کشاورزان جهاد کشاورزی رسیده‌ایم و به جای واردات 7 میلیون تنی گندم صادرات انجام می‌دهیم، اینطور برخوردها حرکت مناسبی به حساب نمی‌آید./ تسنیم

(سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶) ۱۷:۵۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها