سه شنبه / ۲ آبان ۱۳۹۶ / ۰۹:۴۴
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۷۳۸۹۵
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

انتصاب "دکتر قاسم رضائیان‌زاده" به عنوان معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور

«دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور، طی حکمی «دکتر قاسم رضائیان زاده» را به سمت معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور منصوب کرد.

دکتر رضائیان‌زاده پیش از این معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور بوده است و سابقه مدیرکلی دامپزشکی استان فارس را نیز در کارنامه دارد 

به گزارش فودنا و به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، پیش از این، دکتر قاسم رضائیان زاده، معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور بوده است.از دیگر سمت های وی می توان به مدیرکل دامپزشکی استان فارس اشاره کرد.

متن این حکم به شرح زیر می باشد:

جناب آقای دکتر قاسم رضائیان زاده

سلام علیکم

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب مفید جنابعالی، به موجب این حکم به سمت “معاون تشخیص و درمان” سازمان دامپزشکی کشور منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از توان علمی و کارشناسی نیروهای کارآمد آن معاونت با اجرای برنامه های کلان و روش های نوین در جهت ارتقای قابلیت های تشخیص بیماری ها، توسعه شبکه های آزمایشگاهی، اصلاح ساختارهای تولید دارو ومواد بیولوژیک مطابق با استانداردهای بین المللی،توسعه و تعمیق فعالیت های بخش غیردولتی دامپزشکی و با استفاده از ظرفیت فعالان بخش در تحقق اهداف در جهت خوداتکایی کشور گام های موثر بردارید.توفیق شمار را در مسیر اعتدال گرایی و رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواهانم.

(سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶) ۰۹:۴۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها