دوشنبه / ۱ آبان ۱۳۹۶ / ۱۰:۳۰
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۷۳۸۶۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان عنوان کرد

رشد 30 درصدی تقاضای تأسیس واحد صنفی میوه و تره‌بار در همدان

رئیس اتحادیه میوه‌ و‌ تره‌‌بار همدان با بیان اینکه تقاضای تأسیس واحد صنفی میوه و تره‌بار رشد 30 درصدی داشته است، گفت: بازار میوه و تره‌‌بار در آرامش کامل به سر می‌برد.

رضا البرزی با اشاره به اینکه بازار میوه و تره‌بار همدان در آرامش کامل به سر می‌برد، اظهار کرد: مشکل خاصی در بازار میوه و تره‌بار همدان مشاهده نمی‌شود.
وی با بیان اینکه برای زمستان مشکلی در زمینه تامین میوه و تره‌بار مورد نیاز مردم وجود ندارد، اضافه کرد: برای تامین میوه شب عید هم مشکلی وجود ندارد.
رئیس اتحادیه میوه‌ و‌ تره‌‌بار همدان با اشاره به اینکه در محصولات مختلف به خصوص سیب مازاد تولید وجود دارد، ادامه داد: برای تامین و ذخیره میوه شب عید مباشرانی تعیین شده‌اند.
وی با تاکید بر اینکه از بازار آرام میوه و تره‌بار استقبال خوبی شده است، تصریح کرد: پروانه‌های در دست اقدام برای تاسیس صنف در سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.
البرزی با بیان اینکه برای مازاد محصولات استان مسئولان می‌توانند به صادرات هم فکر کنند، اضافه کرد: صنف میوه و تره بار از شرایط عرضه میوه و تره‌بار راضی است.
وی با اشاره به بزرگترین بازار میوه و تره بار استان در منطقه سرگذر همدان و پروژه پیاده‌راه‌سازی خیابان اکباتان، افزود: تنها مشکل صنف میوه و تره بار مشکل حمل و نقل به سمت بازار سرگذر در اثر ساخت پیاده‌راه اکباتان است.
رئیس اتحادیه میوه‌ و‌ تره‌‌بار همدان با بیان اینکه از مسؤولان شهرداری و میراث فرهنگی تقاضا داریم هرچه سریع‌تر راه حلی برای مشکل حمل و نقل به منطقه سرگذر در نظر بگیرند، گفت: با رعایت نکاتی مانند ایجاد پارکینگ برای مردم می‌توان تاثیر مثبت آن را مشاهده کرد.
وی با تاکید بر اینکه بازار سرگذر برای یک‌هزار نفر از جوانان همدان اشتغال ایجاد کرده است، افزود: در شهرستان همدان 120 واحد دارای مجوز صنف میوه و تره‌بار هستند. /فارس

(دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶) ۱۰:۳۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها