شنبه / ۲۹ مهر ۱۳۹۶ / ۱۳:۰۳
سرویس : صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی
کد خبر : ۷۳۸۱۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی خبر داد

واگذاری 25 درصد از زمین‌های صنعتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی به سرمایه‌گذاران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی از واگذاری 25 درصد از زمین‌های صنعتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی به سرمایه‌گذاران خبر داد.

سیاوش وحدت در جلسه مشترک با مجمع عمومی شرکت خدماتی شهرک صنعتی بیدک گفت: بر اساس دستورالعمل جدید، شرایط واگذاری مدیریت شهرک‌ها و نواحی صنعتی منوط به فروش 75 درصد از اراضی صنعتی شهرک‌ها و ایجاد 25 واحد صنعتی در آن شهرک یا ناحیه است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی در ادامه سخنان خود با تأکید بر حمایت، مدیریت و حضور پررنگ‌تر بخش خصوصی در فعالیت‌های صنعتی استان، خاطرنشان کرد: تاکنون فقط 25 درصد از زمین‌های صنعتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی به سرمایه‌گذاران واگذارشده است.
وحدت با اشاره به بحث‌های ایجادشده در مورد قیمت شهرک‌ها و نواحی صنعتی اضافه کرد: قیمت زمین‌های موجود در شهرک و نواحی صنعتی این استان بالا نیست و این شرکت زمین را با شرایط ویژه به سرمایه‌گذار واگذار می‌کند.
وی یادآور شد: تاکنون شهرک صنعتی بجنورد، بیدک، شیروان و ناحیه صنعتی امیرآباد به شرکت خدماتی واگذارشده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی بابیان اینکه با واگذاری این شهرک‌ها و نواحی صنعتی، این شرکت فقط امر نظارت را انجام خواهد داد، تصریح کرد: مابقی شهرک‌ها و ناحیه‌های صنعتی تا زمانی که تمامی زیرساخت‌های آن تکمیل نشود، قابلیت واگذاری را نخواهد داشت. / روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی

(شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶) ۱۳:۰۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها