شنبه / ۲۹ مهر ۱۳۹۶ / ۰۹:۲۷
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۷۳۷۹۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

انتصاب نخستین مدیر زن در سازمان جهاد کشاورزی فارس در دولت دوازدهم

خانم 'سعیده صادقی' به عنوان نخستین مدیر زن در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در دولت دوازدهم، سکاندار مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید در شمال این استان شد.

در این آیین که عصر روز جمعه برگزار شد، حکم انتصاب این بانوی اهل شهرستان خرم بید که به امضای محمد مهدی قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس رسیده بود به وی اعطا و از خدمات کاووس همتی مدیر سابق جهاد کشاورزی این شهرستان قدردانی شد.
سعیده صادقی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی منابع آب و کارشناسی مهندسی منابع طبیعی با گرایش آبخیزداری است.
وی سوابقی همچون مدیرعامل شرکت تعاونی تولید میثاق 2 دهبید، رئیس مرکز جهاد کشاورزی حومه خرم بید و کارشناس مسئول واحد زراعت مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان خرم بید را در کارنامه کاری خود دارد.
صادقی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید در سخنانی در این آیین گفت: امیدوارم بتوانم با کمک همکاران ارزشمند این مدیریت و سایر مدیران و همکاران ستادی سازمان قدم های اثربخشی را برای ارتقای وضعیت کشاورزی این شهرستان بردارم.
وی اظهار کرد: امیدوارم در دوره تصدی این مسئولیت به گونه ای عمل شود که اعتماد مسئولان به خانم ها برای انجام کارهای مدیریتی بیشتر شود و انشالله در آینده شاهد حضور بیشتر زنان در این گونه مسئولیت ها باشیم.
شهرستان خرم بید به مرکزیت صفاشهر در 188 کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.
به گفته دکتر معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان، اعطای 30 درصد مسئولیت های مدیریتی به بانوان در برنامه کاری دولت دوازدهم قرار دارد.
(شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶) ۰۹:۲۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها