دوشنبه / ۲۴ مهر ۱۳۹۶ / ۱۷:۳۶
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۷۳۷۰۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین خبر داد

کشف 148 کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی تاریخ گذشته در قزوین

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: در یکی از رستوران های شهرستان قزوین مقدار 148 کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی تاریخ گذشته با مبدا خرید نا معلوم کشف و معدوم شد.

عیسی غیاث‌یزدی با اعلام این خبر اظهار داشت: طی بازرسی‌های انجام شده در سطح شهر توسط کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان قزوین که همه روزه به صورت دوره‌ای انجام می‌شود، در یکی از رستوران‌ها میزان 148 کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی تاریخ گذشته کشف و معدوم شد.
وی افزود: مسؤولان واحدهای عرضه فرآورده‌های خام دامی و همچنین رستوران‌ها، تالارهای پذیرایی و غیره در نظر داشته باشند که عرضه محصول تاریخ گذشته در واحد و همچنین منجمد کردن فرآورده‌های خام دامی تازه تخلف محسوب شده(منجمد کردن باید در شرایط صنعتی و در تونل انجماد صورت گیرد) و اداره دامپزشکی برابر قانون با شخص یا واحد متخلف برخورد می‌کند.
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین تصریح کرد: فرآورده‌های خام دامی(گوشت و مرغ و ماهی) منجمد باید در بسته‌بندی اصلی وارداتی و یا شرکت‌های داخلی بوده و دارای تاریخ تولید و انقضای معتبر باشد و تهیه این اقلام باید از مراکز معتبر و تحت نظارت دامپزشکی صورت گیرد چراکه بعضاً مشاهده می‌شود عده‌ای به صورت سیار فرآورده‌های خام دامی را در بین رستوران‌ها توزیع می‌کنند که در صورت مشاهده، فروشنده و خریدار به مراجع قضایی معرفی می‌شود. /روابط عمومی دامپزشکی استان قزوین
(دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶) ۱۷:۳۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها