یکشنبه / ۲۳ مهر ۱۳۹۶ / ۱۴:۴۸
سرویس : خشکبار، حبوبات و تنقلات
کد خبر : ۷۳۶۷۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس خشکبار، حبوبات و تنقلات
عضو کمیسیون صنایع مجلس:

برند شناخته شده‌ای در حوزه صادرات کشمش نداریم

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: بسته‌بندی و برندسازی یکی از مشکلات اساسی صادرات کشمش استان است که متأسفانه ما در سطح کشور برند شناخته شده‌ای در حوزه صادرات کشمش نداریم.

سیده‌حمیده زرآبادی در نخستین میز کشوری کشمش با محوریت استان قزوین اظهار داشت: بسته‌بندی و برندسازی یکی از مشکلات اساسی صادرات کشمش استان است که متأسفانه ما در سطح کشور برند شناخته شده‌ای در حوزه صادرات کشمش نداریم.
وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی باید صدور کارت بازرگانی را تسهیل کند، اضافه کرد: برگزاری این جلسات باید کمیته‌های تخصصی داشته باشد تا با پیگیری مصوبات، نتایج و خروجی مطلوبی را شاهد باشیم.
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: برای تقویت صادرات محصول کشمش باید برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد تا در این زمینه شاهد رشد صادرات این محصول از استان باشیم که می‌طلبد دستگاه‌های اجرایی برای تحقق آن کمر همت ببندند.
زرآبادی ادامه داد: با توجه به اینکه استان قزوین دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای در تمام عرصه‌ها به ویژه صنعت و تولید است، امیدواریم به راهبرد سال جاری که مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است، دست پیدا کنیم.
وی عنوان کرد: باید تلاش کنیم تا کشمش تولیدی شده در ایران در کشورهای بیگانه با نام و برند تجاری خارجی عرضه نشود. /فارس
(یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶) ۱۴:۴۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها