شنبه / ۲۲ مهر ۱۳۹۶ / ۱۰:۰۹
سرویس : فراورده های روغنی
کد خبر : ۷۳۵۹۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فراورده های روغنی

روغن ذرت و سویا دو محصول تراریخته در کشور

رییس سازمان غذا و دارو کشور از دو محصول تراریخته شده روغن ذرت و سویا در کشور خبر داد و گفت: به غیر از این دو محصول، سایر محصولات غذایی کشور طبیعی هستند و تحت نظارت جهاد کشاورزی تولید می‌شوند.

دکتر غلامرضا اصغری در مراسم افتتاح ساختمان جدید معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اظهار کرد: با افتتاح ساختمان جدید معاونت غذا و دارو، فضای مناسبی برای کارکنان این معاونت در بخش‌های آزمایشگاه، تجهیزات پزشکی، محصولات آرایشی، بهداشتی، غذایی و دارویی فراهم شده است.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر مواد غذایی گفت: محصولات غذایی که در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود بایستی دارای پروانه ساخت باشند که نشانگر امنیت غذایی و سلامت محصول است.

رییس سازمان غذا و دارو کشور ادامه داد: مسوولان غذا و دارو نیز با نمونه برداری از محصولات بصورت تصادفی از فروشگاه‌ها بر تولید و توزیع محصولات نظارت مستمر دارند تا در صورت غیر بهداشتی بودن از تولید و توزیع آنها جلوگیری شود.

اصغری همچنین از دو محصول تراریخته شده روغن ذرت و سویا در کشور خبر داد و افزود: به غیر از این دو محصول، سایر محصولات غذایی کشور طبیعی هستند و تحت نظارت جهاد کشاورزی تولید می‌شوند .

گفتنی است: ساختمان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در زمینی به مساحت 3900متر مربع و با زیر بنای 2700متر مربع و با اعتبار حدود 4 میلیارد تومان، ساخته شده است./ ایسنا
(شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶) ۱۰:۰۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها