دوشنبه / ۳ مهر ۱۳۹۶ / ۱۷:۲۶
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۷۳۲۳۱
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس شیرینی و شکلات

حذف قیمت مصرف‌کننده در صورت عدم بازرسی و نظارت عامل گرانفروشی است / درج قیمت یک اصل مهم

میثم علیزاده مدیر بازاریابی و تبلیغات شرکت شیرین وطن گفت: قیمت‌گذاری به مانند یک باوری که محصولی را گران نخرم در ذهن مصرف کنندگان تداعی کرده است، حذف قیمت مصرف‌کننده از روی محصولات در صورت عدم بازرسی و نظارت اتحادیه‌ها و انجمن‌ها قیمت محصولات را از رقابتی به گرانفروشی سوق خواهدداد.

مدیر بازاریابی و تبلیغات صنایع غذایی شیرین وطن در گفتگو با خبرنگار فودنا گفت: یکی از اصول احترام به حق مصرف‌کنندگان و کنترل قیمت محصولات، درج تاریخ تولید، انقضا و همچنین قیمت مصرف‌کننده است، که امروزه با شروع به فعالیت فروشگاه‌های تخفیف‌دار و هایپرمارکت‌های سراسر کشور، توجه مصرف‌کنندگان به قیمت درج شده روی محصول جلب گردیده است که چه محصولی را و با چه قیمتی باید خریداری کنند.

میثم علیزاده در مورد درج قیمت و شفاف بودن تحقیقات بازار به خبرنگار فودنا گفت: امروزه توجه به  قیمت محصولات دیگر رقبا یکی از مراحل تحقیقات بازار برای تعیین قیمت رقابتی است، که با حذف این امر قیمت‌های غیرواقعی نمایان شده که از سوی تولیدکننده و مصرف‌کننده غیر قابل قبول خواهدبود.

وی در ادامه افزود: امروزه با پیشرفت ابزار نوین تبلیغاتی رقابت تولیدکنندگان از حیث معرفی کیفیت و قیمت‌گذاری محصولات بسیار بارزتر از گذشته است که این امر نیاز به حمایت و معرفی به مصرف‌کنندگان را دارد. با ورود کالاهای خارجی با کیفیت و قیمت‌های متفاوت که سهم مهمی از فروش را به خود اختصاص داده اند نیاز به معرفی هر چه بیشتر کالای تولید داخلی از نظر کیفیت و قیمت  نمایان میشود که در غیر اینصورت رقابت بین تولیدکنندگان داخلی را دچار بحران خواهد کرد.

مدیر بازاریابی و تبلیغات شرکت شیرین وطن در پایان گفت: درج قیمت به معنای دادن حق انتخاب به مصرف کنندگان که کدام محصول را با چه کیفیت و قیمتی خریداری می نمایند یک اصل مهم است که دوری از این اصل نظم قیمت‌گذاری و محصولات را به چالشی جدید می‌کشاد.

(دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶) ۱۷:۲۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها