پنج شنبه / ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ / ۲۳:۳۰
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۷۳۰۷۴
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس شیرینی و شکلات
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران:

صنعت شیرینی و شکلات رقیب انواع محصولات خارجی

به گزارش فودنا، حسین اسفهبدی، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران در پیامی به مناسبت افتتاح شانزهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات، این صنعت را مضاعف بر تامین نیاز داخلی، از نظر تنوع و کیفیت رقیب محصولات خارجی دانست.

پیام جناب آقای دکتر حسین اسفهبدی

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران

به مناسبت برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات

صنعت شیرینی و شکلات در سالهای اخیر از فعالیت و رشد چشمگیری برخوردار بوده است، که نه تنها پاسخگوی بازار داخلی ایران بلکه از نظر تنوع و کیفیت با انواع خارجی خود  قابل رقابت گردیده است.

با توجه به اینکه صادرات بعنوان موتور محرکه اقتصاد ورمز بقای کشورها در بازارهای جهانی نقش مهمی را در عرصه اقتصاد ایفا می کند و امکان استفاده از بازارهای جهانی را برای رشد تولید داخلی مهیا کرده وبنگاههای تولیدی را قادر می سازد از محدودیت های بازارداخلی رها شده وبا توسعه صادرات بازارهای جهانی را هدف قرار داده و ازصرفه های اقتصادی حاصل از مقیاس بیشتر بهره برداری کنند . صنایع غذایی از مهمترین بخشهای تولید در اقتصاد ملی هر کشور محسوب می گردد ودر این راستا صنعت شکلات وشیرینی ایران با توجه به پتانسیل های بالای تولید و صادرات وهمچنین تامین نیازهای داخلی کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است. 
بدین منظور برگزاری نمایشگاه های بین المللی و تخصصی به عنوان امری زیر بنایی برای رونق بخشیدن به فضای کسب  و کار و یکی از کانال های معرفی کالاهای تولیدی دخیل در فرآیند توسعه صادرات غیر نفتی می باشد. باید اذعان داشت نقش نمایشگاه درفروش محصولات داخلی، انعقاد قراردادهای تجاری برای گسترش مبادلات اقتصادی و درنهایت کمک به رشد اقتصادی صنعتگران نقشی بی بدیل است و در همین راستا برگزاری منظم نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات که شانزدهمین دوره خود را سپری می کند رویداد صنعتی مهمی در عرصه صنایع مواد غذایی است، که با پیشرفت قابل توجهی مواجه گردیده است.

در این راستا شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران از تلاش هایی که جهت برپایی این نمایشگاه و بهبود کیفیت آن صورت گرفته صمیمانه قدردانی نموده و از همه صاحبان صنایع، شرکتها و مؤسسات بین المللی که کالا و خدمات خود را عرضه نموده اند سپاسگزاری و توفیق ایشان را از درگاه خداوند متعال مسئلت  می نماید.

نمایشگاه شیرینی و شکلات

(پنج شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۶) ۲۳:۳۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها