یکشنبه / ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۰:۰۹
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۷۲۹۸۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات مازندران:

21صیاد غیرمجاز در مازندران دستگیر شدند

به گزارش فودنا، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات مازندران گفت: 21صیاد غیرمجاز در مازندران دستگیر شدند.

عباس پورعلی با اشاره به اینکه فعالیت‌های یگان حفاظت منابع هدفمند شده، اظهار کرد: پیشگیری و آگاهی‌سازی در خصوص پیامدهای صید غیرمجاز در اولویت امور قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: در مرداد ماه سال جاری و با انجام 17 مرحله عملیات مشترک و بازرسی های مختلف 210 کیلوگرم ماهی استخوانی، 5 کیلوگرم ماهی خاویاری و 16 دستگاه لاکش از صیادان غیر مجاز کشف و ضبط شد.
 فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات مازندران افزود: در این مدت  26 قطعه ماهی خاویاری نارس از متخلفان کشف و ضبط و توسط مأموران این یگان در دریا رهاسازی شد.
وی با بیان اینکه در این راستا 21  نفر از صیادان غیرمجاز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند، تصریح کرد: حفاظت از منابع آبزیان و ذخایر آنها برای نسل‌های آینده وظیفه سنگینی است و این وظیفه مهم بر دوش تمامی افراد جامعه به ویژه جامعه شیلاتی استان مازندران است تا نسل‌های آینده نیز از این نعمت‌های خدادادی بتوانند بهره‌مند شوند.   
پورعلی خواستار همکاری بیشتر مردم و مسئولان در جلوگیری از صید غیرمجاز شد و اظهار کرد: مردم و مسئولان مازندرانی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه صید غیرمجاز آبزیان در دریای خزر،موارد را علام کنند.
/ایسنا



(یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۶) ۱۰:۰۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها