شنبه / ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۷:۰۳
سرویس : کسب و کار، برندینگ
کد خبر : ۷۲۷۰۵
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس کسب و کار، برندینگ

مراسم رونمایی نرم‌افزار تحت وب ERP شرکت پرشین‌ویژن (Vision V1) / سکوی پرتاب تا موفقیت

مراسم رونمایی از نرم‌افزار تحت وب ERP ( Vision V1 ) تولیدی شرکت نرم‌افزاری پرشین‌ویژن در سالن 600 نفره همایش های بین‌المللی هتل المپیک تهران برگزار شد.

این مراسم با استقبال خوب بسیاری از شرکت های مطرح در حوزه پخش و دیگر صنایع روبرو شد. طبق آمار بدست آمده، شرکت پرشین ویژن نوآورانه ترین و بهترین مراسم را نسبت به مراسم های اجرا شده مشابه در این حوزه، انجام شد.

ERP ( Enterprise Resource Planning ) ویژن، نرم افزار یکپارچه برنامه ریزی منابع سازمانی است که توسط مهندسین و متخصصین جوان و توانای ایرانی شرکت پرشین ویژن نوشته شده است. Vision V1 ERP نسبت به دیگر نمونه های داخلی دارای مزیت هایی از جمله جامعیت، سهولت در استفاده، سطوح دسترسی، چند زبانه و چند ارزی بودن و غیره می باشد و کاملاً در سطح نرم افزارهای مشابه خارجی مانند SAP و SAGE قرار دارد.

در مراسم رونمایی این نرم افزار مهندس امین رفیع زاده ( مدیر عامل شرکت نرم افزاری پرشین ویژن ) به معرفی اجمالی محصول جدید و بیان اهداف شرکت پرداختند. پس از آن جناب آقایان مهندس مجید واقعیان ( مدیر پروژه ERP ) و مهندس رضا حیدرپور ( مدیر استقرار و توسعه ERP ) توضیحات کامل تری را در قالب دموی زنده برای بینندگان ارائه دادند. ناگفته نماند که قسمتی از این دموی زنده بصورت سمیتئاتر به نمایش درآمد.

در انتهای این برنامه مهندس امین رفیع زاده به دستاورد جدید دیگری از شرکت پرشین ویژن ( سرویس ابری Cloud )  اشاره کردند که بسیار مورد توجه حضار قرار گرفت.

 ورود این نرم افزار به بازار می تواند سکوی پرتابی به سوی موفقیت برای بسیاری از صنایع به شمار بیاید.  

(شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶) ۱۷:۰۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها