شنبه / ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۰:۲۵
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۷۲۶۹۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی
صفری:

وزارت کشاورزی دچار روزمرگی شده است/ تجربه در وزارتخانه‌های مختلف مزیت کرباسیان برای تصدی وزارت

عضوکمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه کرباسیان با کوله باری از تجربه در وزارتخانه‌های مختلف فردی اجرایی برای تصدی وزارت به شمار می‌آید،گفت: وزارت کشاورزی دچار روز مرگی شده است.

احمد صفری  درباره  وزرای پیشنهادی تیم اقتصادی دولت به مجلس شورای اسلامی،گفت: کرباسیان باکوله باری از تجربه وزیری توامند برای حوزه اقتصاد تلقی می شود، انشالله با همیاری کارشناسان  اقتصادی،کرباسیان بتواند عملکرد مناسبی در توسعه اقتصادی کشور داشته باشند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کرباسیان با توجه به اینکه با وزارتخانه های مختلف همکاری داشته است، توامندی بالقوه ای  اجرایی  مناسبی دارد،گفت:کرباسیان یک نیرو اجرایی است که در معاونت ها  و وزارتخانه های مختلف فعالیت داشته است و می تواند حضور موثر نیز در عرصه اقتصاد بعمل آورد.

وی با بیان اینکه شریعتمداری کارنامه  وزارت بازرگانی را  در  رزومه خود دارد ،تصریح کرد: همچنین ایشان در دولت  یازدهم نیز معاون اجرایی رییس جمهور بودند که این امر می تواند در عملکرد ایشان در  پست وزارت  نیز یک مزیت تلقی شود بنابراین  در انتها به ایشان برای تصدی پست وزارت رای موافق می دهم.

  وی همچنین درباره وزیر پیشنهادی کشاورزی نیز خاطرنشان کرد: عملکرد  حجتی در استان ما چشمگیر نبوده است و وزارت کشاورزی دچار  روز مرگی شده  است و این در  حالی است که آمایش تولید  علاوه بر عدم  پرداخت به موقع بهای کشاورزان  از  مشکلات مذکور صنعت کشاورزی است.

 نماینده مردم کرمانشاه  در مجلس همچنین  درباره وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز،خاطرنشان کرد : آذری جهرمی جوان دهه ای 60 و جویای نام  است و دفاعیه خوبی درز مینه وزارتخانه مذکور داشت و احساس می کنم  بتواند در  پس وزارت موفق عمل کند و در انتهابنده  رای  موافق به ایشان برای تصدی پست وزارت می دهم.

 عضوکمیسیون انرژِی مجلس درباره وزیر پیشنهادی نفت نیز، یادآورشد: زنگنه به نوعی ارشد  وزرا و سابقه درخشانی در سالهای متمادی حضور در  پست وزارت  دارد   و  بطور واقع  بینانه زنگنه وزیر تخصصی و فعالی است که می تواند توسعه  نفت را در کشور  بیش از گذشته رقم  بزند بنابراین بنده  در نهایت به ایشان برای کسب کرسی وزارت رای موافق می دهم./
(شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶) ۱۰:۲۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها