پنج شنبه / ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۰:۳۲
سرویس : رستوران ها و کافه
کد خبر : ۷۲۶۷۱
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس رستوران ها و کافه
رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی گفت:

گران‌فروشی روند موفقیت را به شکست تبدیل می‌کند

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف اظهار داشت: خوشبختانه امروزه در کشور شاهد تنوع بسیار زیاد در حوزه ی برنج هستیم، به طوری که تولیدکنندگان همواره با تکیه بر علم روز دست به تهیه و تولید برنج می زنند.

خسرو ابراهیمی با اشاره به روند تولید تا مصرف غذا در رستوران ها پروسه ای بسیار طولانی است، گفت: هر کدام از مواد مصرفی در یک غذا خاصیت، تعاریف و تخصص های منحصر به خود را دارد. 

وی با بیان این وضعیت تولید برنج کشور امروزه بسیار بهتر از سال های پیش است، اظهار داشت: خوشبختانه امروزه در کشور شاهد تنوع بسیار زیاد در حوزه ی برنج هستیم، به طوری که تولیدکنندگان همواره با تکیه بر علم روز دست به تهیه و تولید برنج می زنند.

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی همچنین در ادامه اضافه کرد: چلوکبابی ها و رستوران های خاص همواره برنج های خاص مصرف می کنند. 

وی با بیان این که گران فروش همواره از ایجاد نوآوری جلوگیری کرده و روند موفقیت را به شکست تبدیل می کند، عنوان کرد: صنعت برنج در کشور امروزه تا اندازه ای گسترش یافته است که علاوه بر تولید متنوع سبب ایجاد اشتغال در کشور شده است، در حالی که میزان و کیفیت تولید برنج در رقابت با برنج های وارداتی حرف اول را می زند.

خسرو ابراهیمی با بیان این که هر منطقه ای از ایران فرهنگ غذایی منحصر به خود را دارد، اظهار داشت: تولید گوشت، تنوع محصولات صنعتی و کیفیت مطلوب روغن در اقتصاد موضوع تغذیه و اقتصاد کشور حائز ارزش و اهمیت است.
(پنج شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶) ۱۰:۳۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها