پنج شنبه / ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۰:۱۲
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۷۲۶۳۴
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
رئیس مدیریت بحران سازمان جهادکشاورزی گلستان مطرح کرد:

خسارت 70 میلیارد تومانی سیل به بخش کشاورزی گلستان

به گزارش فودنا، رئیس مدیریت بحران سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت: سیلاب های تیرماه امسال در مجموع بیش از 70 میلیارد تومان به بخش های مختلف کشاورزی در استان خسارت وارد کرده است.

محمد حسین جانعلی اظهار کرد: عمده خسارات طی دو مرحله سیل مرداد ماه امسال در بخش کشاورزی مربوط به تاسیسات و زیر ساخت های این حوزه بوده است.
وی افزود: مجموع خسارات در سیلاب های مرداد ماه در بخش زراعی 12 میلیارد و 969 میلیون تومان، باغی یک میلیارد و 138 میلیون تومان، دام و طیور یک میلیارد و 51 میلیون تومان و بخش شیلات نیز یک میلیارد تومان بوده است.
جانعلی نژاد ادامه داد: رقم خسارت در بخش تاسیسات ساختمان، زمین های کشاورزی و منابع آب 34 میلیارد و 585 میلیون تومان، جاده بین مزارع 12 میلیارد و 810 میلیون تومان و ابنیه فنی 6 میلیارد و 375 میلیون تومان است.
رئیس مدیریت بحران سازمان جهادکشاورزی گلستان تصریح کرد: خسارات وارد شده مربوط به شهرستانهای مراوه تپه، گنبد کاووس، گالیکش، علی آباد کتول، کلاله، مینودشت، آزادشهر و رامیان است.
وی با اشاره به آسیب های طبیعی مختلف از جمله سیل که همه ساله به زمین های کشاورزی زیادی در استان آسیب وارد می کند، از کشاورزان استان خواست نسبت به بیمه محصولات کشاورزی خود اقدام کنند تا در مواجه با این آسیب ها خسارات آنها جبران شود.
/ایسنا

(پنج شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶) ۱۰:۱۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها