سه شنبه / ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ / ۰۹:۳۲
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۷۲۶۱۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

نظرات نمایندگان در دستور کار وزارت جهاد قرار می‌گیرد/ نگاه نمایندگان به مشکلات کشاورزی دلسوزانه است

وزیر جهاد کشاورزی نگاه نمایندگان به مسائل کشاورزی را دلسوزانه دانست و گفت: وزارت جهاد کشاورزی نظرات نمایندگان را در دستور کار قرار خواهد داد.

 حجتی درباره جلسات برگزار شده در مجلس اظهار کرد: از صبح در جلسه‌های کمسیون‌های بهداشت، آموزش، صنایع و برنامه بودجه حضور داشتم.

وی افزود: نمایندگان مجلس در این جلسه ها نقطه نظرات، پیشنهادها و انتقادهای خود را مطرح کردند . علاوه بر آن هر نماینده به نارسایی‌هایی که در مناطق مختلف کشور وجود دارد نیز اشاره کرد.

حجتی تصریح کرد: نمایندگان مجلس درباره مشکلاتی که در حوزه کشاورزی و زیر مجموعه‌های این بخش نیز وجود دارد، موضوعاتی را مطرح کردند.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: ما هم در این وزارتخانه تلاش می‌کنیم در حد توان اقدامات لازم را انجام و در دستور کار قرار دهیم.

وی گفت:اگر توفیق شد و در دولت دوازدهم هم در خدمت مردم و تولید کننده‌ها بودیم نارسایی‌های موجود را با حمایت مجلس رفع می کنیم.نمایندگان مجلس هم حمایت خود را برای اقدامات لازم در این حوزه اعلام کرده اند.

حجتی در ادامه به فضای مجلس اشاره و بیان کرد: نمایندگان مجلس با همت، دلسوزی و پشتکار و پیگیری جدی دنبال حل مسایل و رفع مشکلات هستند و نگاه خوبی برای پیگیری مشکلات وجود دارد./ ایلنا
(سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶) ۰۹:۳۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها