سه شنبه / ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ / ۰۹:۵۲
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۷۲۵۰۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای
رئیس اتحادیه نانوایان سنتی

احتمال افزایش قیمت نان در دست بررسی/ از سال 93 تغییر قیمت نداشتیم

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی با بیان اینکه از سال ۹۳ افزایش قیمتی در نان دولتی رخ نداده است، اظهار کرد: افزایش قیمت نان در دست بررسی است و در صورت تایید نهاد‌های مرتبط از سوی اتحادیه اعلام خواهد شد.

 با خبر‌های رسیده از برخی شهروندان در راستای افزایش قیمت نان در برخی از واحد‌های صنفی آزاد پز و دولتی‌پز این موضوع را از اتحادیه نانوایان سنتی پیگری کردیم.

در این رابطه قاسم زراعتکار رئیس اتحادیه نانوایان سنتی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان بیان کرد: هیچ گونه افزایش قیمتی در قیمت نان نداشته ایم و انواع نان دولتی پز از سال ۱۳۹۳ با نرخ‌های اعلامی در حال فروش است.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد از نانوایی‌ها از آرد یارانه‌ای استفاده می‌کنند خاطرنشان کرد: ۲۰ درصد باقی مانده از نانوایی‌ها از آرد آزاد، برای پخت نان استفاده می‌کنند و این ۲۰ درصد شامل نرخ‌های اعلامی از سوی اتحادیه نانوایان نمی‌شود.

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی در خصوص افزایش قیمت نان در آینده نزدیک گفت: حدود ۳ سال است که افزایش قیمتی در نان‌های سنتی رخ نداده است و این موضوع در حال بررسی است که در صورت تایید نهاد‌های وابسته اگر هم افزایش قیمتی بخواهد صورت بگیرد از سوی اتحادیه اعلام خواهد شد.

زراعتکار در خصوص قیمت نان دولتی پز در سطح شهر اظهار کرد: در حال حاضر نان بربری با آرد دولتی به صورت ساده بین ۶۵۰ تومان تا ۷۰۰ تومان قیمت دارد، قیمت نان سنگک بین ۸۰۰ تا ۸۵۰ تومان و در صورت دورو کنجدی شدن نان بین ۹۰۰ تا هزار تومان در واحد‌های صنفی عرضه می‌شود.

وی در ارتباط با شکایات همشهریان در خصوص قیمت نان‌های دولتی پز گفت: افراد درصورت مشاهده تخلف در قیمت‌ها می‌توانند با بازرسی اتحادیه نانوایان یا شماره ۱۲۴ تماس حاصل کنند تا به مشکل آن‌ها رسیدگی شود.
(سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶) ۰۹:۵۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها