یکشنبه / ۸ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۰:۰۵
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۷۲۳۶۷
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
معاون وزیر صنعت خبرداد؛

آغاز ثبت نام واحدهای تولیدی کشاورزی برای دریافت تسهیلات

قائم مقام و معاون طرح و برنامه وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت : ثبت نام از واحدهای تولیدی کشاورزی برای دریافت تسهیلات رونق تولید از امروز از طریق سامانه «بهین‌یاب» آغاز شد.

به گزارش فودنا و به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا رحمانی با بیان اینکه  این ثبت نام  بر اساس درخواست وزیر جهاد کشاورزی و موافقت ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و وزیر صنعت، معدن و تجارت  آغاز شد افزود: این موضوع در جلسات برگزار شده بین وزارت صنعت ،‌معدن و تجارت و وزارت جهاد کشاورزی  مورد بحث و بررسی قرار گرفت و واحدهای مشمول طرح، نحوه ثبت نام آنها، مراحل بررسی پرونده ها و معرفی واحدها به بانک جمع بندی و به تصویب رسید.

قائم مقام وزیر صنعت ، معدن و تجارت در امور تولید اضافه کرد: با فراهم سازی امکان ثبت نام برای واحدهای کشاورزی در سامانه بهین یاب، واحدهای تولیدی صنایع تبدیلی، واحدهای صنایع غذایی، واحدهای تولیدی محصولات گلخانه ای و واحدهای پرورش ماهی در قفس می توانند با مراجعه به این سامانه و ثبت درخواست خود از مزایای طرح رونق در سال ۹۶ بهره مند شوند.

رحمانی تصریح کرد : طرح رونق تولید از مجموعه پروژه های اقتصاد مقاومتی است که در سال گذشته با پیشنهاد وزیر صنعت، معدن و تجارت به تصویب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی رسید و با توجه به عملکرد بسیار موفق آن که با همکاری بانک مرکزی، بانک های عامل، سازمان تامین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی در کشور اجرا شد، در سال جاری نیز مورد تاکید و تایید ستاد فرماندهی قرار گرفت و جزو پروژه های اقتصاد مقاومتی در سال  ۹۶ نیز قرار گرفت.

وی یادآور شد: در سال  گذشته و در قالب این پروژه بیش از ۲۵ هزار واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی به ارزش حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.
(یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶) ۱۰:۰۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها