دوشنبه / ۲ مرداد ۱۳۹۶ / ۰۹:۳۴
سرویس : رستوران ها و کافه
کد خبر : ۷۲۲۹۵
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس رستوران ها و کافه

آمازون غذای آماده تحویل می دهد

آمازون غذاهای آماده خود را با خدمات تحویل به خانه ها در حال حاضر برای مشتریانی که عضو وب سایت آمازون هستند به فروش می رساند.

Meal Kit  آمازون، هنوز در انگلستان موجود نیستند و این Meal Kit  ها حاوی تمام مواد لازم برای تهیه  وعده های غذایی مورد نظر مشتریان است. آنها از طریق فروشگاه مواد غذایی آمازون به قیمت 14.99  دلار یا (£ 11.49) در دسترس هستند و همچنین باید گفت آمازون fresh برای مشتریانی که در آمازون با پرداخت هزینه 10.99 دلار یا (£ 8.43) در ماه  عضو هستند مورد استفاده قرار می گیرد. آمازون یک برنامه کاربردی در تاریخ 6 ژوئن برای گوشی های همراه ارائه خواهد داد که دارای کیت تهیه غذای آماده است.

17 وعده غذایی برای انتخاب  در لیست meal kit  آمازون وجود دارد. هر جعبه مواد غذایی شامل مقدار خاصی مواد غذایی است. یکی از مشتریان آمازون به نام جاش چاد به  GeekWire گفت که او کیت غذای آمازون را به صورت آنلاین یک یا دو هفته پیش مشاهده کرده است، در حالی که بررسی کاربران نشان می دهد کیت های غذا از اواخر ژوئن در دسترس است. چاد ادعا کرد که جعبه های غذای آمازون کمی کوچک تر از جعبه های دستورالعمل ارائه شده توسط شرکت های دیگر است، زیرا آمازون سعی کرده به جز چند کیسه پلاستیکی، همه چیز برای بازیافت نسبتا آسان باشد.

آمازون به عنوان یک کتابفروشی آنلاین آغاز به کار کرد، اما امروز، این شرکت آنلاین در حال تلاش برای رفع نیازهای بیشتر برای راحتی مشتریانش است و صنعت غذا آخرین بازاری است که آمازون به شدت آن را هدف قرار داده است.

آمازون در ماه گذشته، 13.7 میلیارد دلار و یا  (10.5میلیارد پوند)  از  سوپرمارکت  های  زنجیره ای هول فودز به دست آورده و اکنون این غول تکنولوژی یک کسب و کار مواد غذایی را برایDeliveroo و UberEats  راه اندازی کرده است.


منبع: business insider

گروه مطلب: فرصت کسب و کار

(دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶) ۰۹:۳۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها