شنبه / ۳۱ تیر ۱۳۹۶ / ۱۰:۵۹
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۷۲۲۶۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

شرکت بازرگانی دولتی ایران میزبان شرکت‌های بزرگ تامین کننده غلات جهان

با آغاز مدیریت مهندس یزدان سیف بر شرکت مادر تخصصی بازرگانی ایران، رویکرد این شرکت در زمینه تعاملات بین المللی بر انجام مناقصات عمومی قرار گرفت که درواقع علاوه بر ایجادشفافیت، فرصت برابر را برای شرکت های طرف تعامل به وجود آورده است.

طی دو ماه گذشته مدیران شرکت های بونگه، ای دی ام، اولام و کامکو که  از جمله ی برجسته ترین و معتبرترین شرکت های بزرگ بین المللی تأمین کننده غلات جهان هستند، در محل شرکت با مهندس سیف دیدار و گفتگو کردند.

مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران در این دیدارها،  ضمن تبیین سیاست های دولت تدبیر و امید در راستای نیل به خوداتکایی در تولید محصولات کشاورزی، به افزایش قابل توجه تولید محصولات استراتژیک اذعان داشت و اظهار کرد : گندم، برنج، دانه های روغنی، چغندرقند و نیشکر اشاره و بر اهتمام جدی وزارت جهادکشاورزی در زمینه کاهش واردات اقلام مذکور تأکید کرد.

معاون وزیر جهادکشاورزی در این دیدارها ضمن استقبال از تعمیق روابط اقتصادی و بازرگانی شرکت بازرگانی دولتی ایران با شرکتهای معتبر بین المللی، خواستار توسعه تعاملات تجاری بر مبنای تضمین منافع متقابل شد و از مدیران شرکت های مذکور خواست تا زمینه صادرات گندم آسیابانی و دوروم ایران  به بازارهای جهانی را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند.

برپایه این گزارش؛  مدیران شرکت های بین المللی نیز در این دیدارها با اذعان به تأثیرات مستقیم افزایش تولید محصولات کشاورزی ایران بخصوص گندم، بر قیمت های جهانی، آمادگی خود را برای تسهیل شرایط صدور گندم با کیفیت ایرانی به بازارهای جهانی اعلام کردند.

گفتنی است؛ در این دیدارها علاوه بر اینکه زمینه آشنایی هرچه بیشتر شرکای تجاری بین المللی با ترتیبات و تمهیدات جدید برگزاری مناقصات عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران فراهم شد، مدیران ارشد شرکتهای پیش گفته از اینکه الزامات مناقصات عمومی فرصت برابر و شفافیت لازم برای حضور آنها در تعاملات با شرکت بازرگانی دولتی ایران  را فراهم می آورد، استقبال کردند.
(شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶) ۱۰:۵۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها