شنبه / ۳۱ تیر ۱۳۹۶ / ۰۹:۲۵
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۷۲۲۴۵
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس شیرینی و شکلات
بررسی یک کمپین تبلیغاتی

شکلات milka / قطعه گمشده

برند شکلات میلکا در یک کمپین به صورت هدفمند یک قطعه از یک قالب شکلات را همانطور که در تصویر می بینید خالی گذاشت.اگرچه مقدار خیلی کمی بود اما فورا توسط مشتری تشخیص داده می شد.

دراین کمپین میلکا پیشنهاد داد افرادی که شکلات ناقص داشته باشند می توانند درخواست کنند شرکت میلکا یک شکلات را به صورت رایگان با یک یادداشت برای شخص دیگری ارسال کند.

این حرکت به ظاهر کوچک می تواند اثرات بسیار وسیعی را به همراه داشته باشد. افراد خوش شانسی که شکلات ناقص را دریافت می کنند می توانند با یک یادداشت برای افراد دیگر شکلات بفرستند واین باعث بالابردن آگاهی افراد جامعه نسبت به برند میلکا می شود.ضمن اینکه حسن نیت شرکت را می رساند و موجب تقویت برند میلکا می شود.
(شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶) ۰۹:۲۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها