شنبه / ۳۱ تیر ۱۳۹۶ / ۰۹:۲۳
سرویس : رستوران ها و کافه
کد خبر : ۷۲۲۴۳
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس رستوران ها و کافه

آیا دولت می تواند معامله هول فودز را سرکوب کند؟

یک نماینده اتحادیه و یک نماینده کنگره از دولت می خواهند که این قرارداد را بررسی کند. همچنین این نماینده کنگره و اتحادیه کارگری بزرگ سوال می کنند که آیا این معامله برای خرید هول فودز می تواند به مصرف کنندگان و کارگران آسیب برساند. آنها می خواهند دولت فدرال هر چه سریع تر به بررسی این قرارداد بپردازند.

دموکرات برتر کمیته فرعی هیأت نظارت بر قوه قضاییه، دیوید سیلسیلین، طی نامه ای به کمیته خود، خواستار تشکیل جلسه دادرسی در مورد انجام این معامله شد. زیرا این معامله می تواند بر فروشگاه های مواد غذایی و مصرف کنندگان سخت افزاری در سراسر آمریکا تأثیر بگذارد.

رئیس بین المللی اتحادیه کارگران غذایی و تجاری، مارک پررون، به خبر گزاری واشنگتن پست اعلام کرد که تجارت فدرال در مورد این معامله نگران است و از این معامله بزرگ شکایت کرده است. زیرا معامله هول فودز باعث کاهش خرید مصرف کنندگان از فروشگاه های فیزیکی مواد غذایی می شود.

شایان ذکر است که آمازون و هول فودز تنها 14درصد از مواد غذایی موجود در بازار را کنترل می کنند، اما با وجود تاریخچه صنایع آمازون و توزیع وسیع آن، خطری جدی برای خرده فروشان دیگر است.

 آمازون با خرید هول فودز صاحب فروشگاه های فیزیکی می شود که مواد غذایی را در کمتر از یک ساعت به 70درصد از خانواده های ایالات متحده می رساند و این بدان معنی است که این شرکت قادر به ارائه اقلام، سریع تر از همیشه خواهد بود.

پررون به وضوح در مورد تأثیر این معامله بر کارکنان اتحادیه در کسب و کار مواد غذایی نگران است، زیرا هزاران کسب وکار از سوپرمارکت در سال گذشته از بین رفته است.

باید توجه کنید که بررسی این چالش توسط دولت به این معنا نیست که این معامله کاملا لغو شود. تصمیمات فدرال در مورد چگونگی به چالش کشیدن این معامله احتمالا چند هفته طول خواهد کشید.

فرصت امروز

(شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶) ۰۹:۲۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها