یکشنبه / ۲۵ تیر ۱۳۹۶ / ۱۲:۵۷
سرویس : چاشنی، ادویه ها و کنسرو غیرگوشتی
کد خبر : ۷۲۲۱۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس چاشنی، ادویه ها و کنسرو غیرگوشتی
افتخاری دیگر برای «نوین زعفران»

نوین زعفران واحد صنعتی نمونه سال۹۵ شد.

در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز صنعت خراسان رضوی با حضور رئیس اتاق بازرگانی ایران، استاندار خراسان رضوی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل و مسولان قضایی برگزار شد از “علی شریعتی مقدم” مدیر عامل شرکت نوین زعفران تقدیر به عمل آمد و این واحد بار دیگر به عنوان واحد صنعتی نمونه سال۹۵ انتخاب شد.

نوین زعفران تنها شرکت در بخش زعفران است که به این سطح از موفقیت نائل آمده است، این شرکت همچنین ٨ نوبت به عنوان صادرکننده نمونه و ممتاز ملى انتخاب شده است که خود رکوردى استثنایى و انحصارى است.

مهندس على شریعتى مقدم در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: حضور موفق در بازارهاى جهانى و ملى متلزم کارآمدى و روزآمدى است و نوین زعفران در سال گذشته آخرین استانداردهاى مشترى مدارى را پیاده سازى و موفق به اخذ گواهینامه هاى مربوطه شده است .

وی ادامه داد: از جمله این دستاوردها می توان به استانداردهاى ISO10002 و ISO10004اشاره کرد. ما همچنین براى ارتقاء کیفیت برنامه مفصلى با EURO FINE اروپا، سازمان UNIDO و انجمن ها و بخش هاى مختلف علمى ، تحقیقاتى و داشگاهى و … انجام دادیم تا بتوانیم سطح دانش و کار خود را بالاتر از رقباى خارجى ثبات بخشیم.

مدیرعامل گروه بین المللی نوین زعفران گفت: افتتاح دفتر خدمات مشتریان در تهران با حضور سفرا و کارداران خارجى و توجه ویژه به خدمات بهتر به مشتریان، رویکردى عمل گرایانه براى افزایش رقابت پذیرى براى نوین زعفران بوده است .

وی ادامه داد: توجه به زنجیره ارزش و همکارى با وزارت جهاد کشاورزى در انتخاب و تشویق تولید کنندگان نمونه بخش زعفران توسط این گروه صورت گرفته است که اقدامات آموزشی در این بخش مؤثر و بسیار ارزنده ارزیابى شده است.

شریعتی مقدم افزود: بر مبناى استفاده هر چه بیشتر و بهتر از زیر ساختهاى ایجاد شده از جمله مزارع تولید ارگانیک و به خصوص بزرگترین واحد فراورى و بسته بندى زعفران در جهان ، وجود آزمایشگاهها و ماشین آلات پیشرفته براى زعفران و محصولات جانبى ، اصل توسعه بازار و ارتقاء رضایت مشترى ضرورى است.

شایان ذکر است «نوین زعفران» همچنین اخیراً به عنوان واحد نمونه استاندارد، واحد نمونه کشورى تولید ملى ،افتخار ملى و واحد نمونه تحقیق و توسعه صنعت غذاى کشور انتخاب و مفتخر به دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شده است.
(یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶) ۱۲:۵۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها