سه شنبه / ۲۰ تیر ۱۳۹۶ / ۱۰:۰۴
سرویس : فست فود
کد خبر : ۷۲۱۳۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فست فود

طرحی برای Drive Day و کامیون غذای متحرک

نوآوری جزئی جدا نشدنی از دی ان ای مک دونالد است به همین دلیل، یک بار دیگر، این برند با ورود به دنیای رسانه ها دست به انجام حرکتی بی سابقه در برزیل زد.

مراسم بزرگداشت روز رانندگی فرصتی برای تقویت ارتباط این پلتفرم فروش در برزیل به شمار می رود که رکورد های سرو و ارائه غذا را در یک سظح بین المللی شکسته است. به گفته پائولو کامارگو، مدیر مک دونالد برزیل، این برند اصل تسهیل شرایط برای مشتریان و نحوه خدمت رسانی به آن ها در مواقع مختلف و با توجه به نیاز های گوناگون این افراد را همواره به یاد دارد. سیستم ارائه غذا حین رانندگی با قابلیت دسترسی، مهارت و زیرکی مترادف است و در لحظه های متعدد زندگی مشتریان، گشت و گذار های خانوادگی یا تعهد های کاری اجرا می شود.

با هدف علنی ساختن این اقدام مبتکرانه، آژانس تبلیغاتی برزیلی DPZ&T از طریق به گردش درآوردن یک کامیون تحویل غذای مک دونالد در خیابان های سائو پائولو، ضمن متعجب ساختن مردم این نکته را به آن ها یادآوری می کند که در هر نقطه از مسیر خود می توانند یک شعبه Drive-Thru مک دونالد را بیابند. این حرکت غیر عادی در قالب یک فیلم در تلویزیون و کانال های دیجیتال برند به همگان نمایش داده شده است.
(سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶) ۱۰:۰۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها