یکشنبه / ۱۸ تیر ۱۳۹۶ / ۱۰:۵۲
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۷۲۰۹۷
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس سرویس عمومی

علی پروین: "خانه را می‌فروشیم و در امجدیه چادر می‌زنیم" / قیمت خانه پروین و بدهی به دولت چقدر است؟

واکنش علی پروین درباره مزایده خانه‌اش توسط وزارت جهادکشاورزی گفت: اگر جهاد کشاورزی خانه اش را بفروشد، در امجدیه چادر می‌زند و زندگی می‌کند!

خانه علی پروین به دلیل بدهی پسرش به جهاد کشاورزی مصادره شده است و به زودی برای فروش به مزایده گذاشته می شود.

علی پروین اعلام کرده در این صورت، در امجدیه چادر می زند و بقیه زندگی اش را در این ورزشگاه ادامه می دهد.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان به شایعه مصادره منزلش در لواسان واکنش نشان داد.

در حاشیه مراسم تشییع پیکر استاد «عطاالله بهمنش» برخی از خبرنگاران وقتی با علی پروین مواجه شدند، برای پرسیدن این سوال که آیا شایعه مصادره منزلش به خاطر بدهی پسر او (محمد) به دولت صحبت دارد یا نه، به سراغ سلطان فوتبال ایران رفتند.

پروین وقتی این همه سوال را اطراف خود دید، بالاخره لب به سخن گشود و این طور ماجرا را توضیح داد: «مشکل خاصی نیست. انشالله که مشکل حل شود. فعلا در حال پیگیری موضوع هستیم تا ببینیم خدا چه می خواهد.»

وقتی پروین اصرار خبرنگاران برای یافتن پاسخ این سوال که اگر مشکل با پیگیری ها حل نشد، چه کار می کنید را دید، این طور پاسخ داد: «فوقش اگر مشکل حل نشد خانه را می‌فروشیم به امجدیه باز می‌گردیم. ما در امجدیه بزرگ شدیم و در نهایت هم به امجدیه باز می‌گردیم و اینجا زندگی می‌کنیم.»

لازم بذکر است دو سال قبل محمد پروین با وزارت کشاورزی برای خرید 25 میلیارد تومان برنج قرارداد امضا کرد و قول داد پس از فروش برنج این مبلغ را بپردازد اما از آن زمان تا کنون از پرداخت این مبلغ خودداری کرده است

بدهی پسر پروین به دولت 25 میلیارد است و ارزش خانه پروین 35 میلیارد. در بدبینانه ترین حالت بین 7 تا 10 میلیارد تومان از فروش این خانه برای پروین می ماند و حالا این سوال پیش می آید که او چرا باید در امجدیه چادر بزند؟ آیا پروین با ۱۰ میلیارد نمی‌تواند خانه بخرد؟

 


(یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۶) ۱۰:۵۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها